Mys Pysen til salgs.
Mys Pysen er en vallak, e. Jupiter R(rek.209) u.Unett
Halvbror til Finlands raskeste hoppe Ånett(158) og Zob-Zob (152)
Rekorden er 2.32,7.Han har senket rekorden ca 18 sek på 1 sesong, og har veldig mye mere å gi. En ponni med en enorm kapasitet!
Han er veldig snill i all hantering, som skoing, lasting mm. 100% trafikksikker.
Krever en rutinert kusk. Han er en pigg og springvillig ponni.
Pris: ta kontakt.

Hrm, Dolly är ett snabbare sto än Ånett i finland i alla fall 
Men Dolly har inte startat i Finland ännu !

#2 Det har hon visst!
PUTT

Hvorfor selge ?
5* Jeg har desverre ikke tid til han. Jeg har 4 andre, så jeg synes det blir for mye..:/

Hei !
Skal du selge Mys Pysen nå ?
Hilsen Marte, Asterix & Tindra Lill 
7*. Ja,skal det desverre =/
# 3 Jag kollar startlistor och resultat i Finland dagligen, men måste missat henne då . När startade hon och vad sprang hon på för tid ?
#9 Hon startade 16/3 och var tvåa på 1.57.?
# 10 Ok, kul !

Lån av avatar….
Ånett var Finlands snabbaste sto 2006, Gunn Elin har nog inte tänkt på att det kommit flera snabbingar sedan dess! Kan tillägga att Zob-Zob är ett av få ston som erhållit prestationsdiplom, hon har även placeringar i både derby och kriterie, rekord 1.53,7. Mys Pysens pappa Jupiter har rekordet 2.09,9, han är e. Kasper som gått 2.01,6 och vunnit derbyt. Mys Pysen är med andra ord ett russ som i mångas travögon har en lite annorlunda stam, men förvisso finns här en hel del trav + utmärkt exteriör.
Hälsningar Yvonne Sjöberg, uppfödare.
PS. Ni kan hitta mer info på vår hemsida; www.stallmys.com
PUTT

SOLGT.
14* Tusen takk for bildet! :D. det var kjempefint!

#16 De var så liet så :)

Hej! Finns Mys Pysen kvar? :)

#18, nej, jag antar att SOLGT är såld fast på norska? x)

hehe oj, jag läste nog inte de :P hehe

#12 Hej Yvonne, Ånett har varit den snabbaste ston i Finland 2004. Vera var den snabbast 2006-2007.