Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1519 ggr
Cnox
0

Tippning Axevalla 18 maj

Dags att tippa;)

Cnox
0

Lopp 2

Här har ju helt klart Romans en fördel! Håller han sig på benen tror jag att han tar hem det här loppet! Ripadals Cindy,Björksta Delit och Lojsta Primus kommer fajtas hårt om andra och tredjeplacering!

Romans  Lojsta primus Ripadals Cindy/Björksta Delit

Lopp 4

Här har ju Tyfon en klar fördel med sina snabba tider. klarar han hålla nära rekordtiden och håller han sig på benen klarar han nog av en seger. Lina scot ser farlig ut. denna hästen tycker jag riktigt om, helt otrolig. hon kommer bli farlig mot Tyfon. Celitc kommer hack i häl på Lina scot.

Tyfon  Lina Scot  Celtic

Lopp 6

Detta lopp tar Betsie hem. Hack i häl kommer Dissy och Ettanit. några rekordsänkninar?

Betsie  Dissy  Ettanit

Lopp 7

Finns inte så mycket att säga om det här loppet tyvärr.. Tysse tar hem sin fjärde seger. Kro´nos kommer att ta sin femte andraplacering och Thyra tyrann tar sin första tredjeplacering.

Tysse  Kro´nos  Thyra tyrann

Lopp 11

Haha, ja det här loppet blir roligt. Dolk II tar hem sin andra seger med Flyt hack i häl från tillägg kommer Romans och tar hem tredjeplaceringen om han håller sig på benen

Dolk II  Flyt  Romans

SLennartsson
0

Någon vänlig själ som vill lägga in startlistan? :)

Ylva_87
0

Startlistan

Ammiii
0

Startlistan

Cnox
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har du JonathanIvarsson…ditt kollage på virran

SLennartsson
0

#3, Tack!  :)
Så här tippar jag;

Lopp 1: 4-L.A Maxit eller 6-**Kiddie
**
Lopp 2: 5-Romans eller 9-**Lojstaprimus

Lopp 3:** 4-Luffsan eller 11-Dalsgårds Jasmin
**
Lopp 4: 3-Tyfon** eller 5-Lina Scot
**
Lopp 5: 4-Ruffs Mo** 

Lopp 6: 6-Dissy eller 8-Betsie

Lopp 7: 2-Kro´nos eller 4-Tysse

Lopp 8: 8-Angel

Lopp 9: 2-Gransjöns Kinder, 5-Linhagens Fritz eller 6-Eagle Eye Cherrie

Lopp 10: 4-Majestät

Lopp 11: 1-Dolk II eller 2-Flyt

Lopp 12: 5-Emmeros Hamlet, 6-Luffsan eller 8-Butterfly

Cnox
0

putt

plutten-92
0

kan ju meddela att jag finns på plats och skall fota. säg bara till så skall jag försöka knäppa dig på en bild.

Wruss
0

Någon som vet? Hur dags går första loppet?

Pikant
0

tar bara russloppen.

Lopp 2. Där vinner nog Romans. Sedan hoppas jag att Ripadals Cindy tar andraplatsen. Men Romans blir nog svår att slå.

Lopp 4. Tror jag att Lina Scot är bästa hästen. Annars Celtic.

Lopp 6. Betsie.

Lopp 7. Vinner Tysse.

Lopp 11. Här vinner Dolk II el. Flyt

På bilden: Ripadals Cindy

Majjebus
0

#8…Du får gärna ta några på Majestät=)

Majjebus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lopp 1

1:a - Kiddie 2:a - L.a. Maxit 3:a - Hamras HurricaneLopp 2

1:a - Romans 2:a - Ripadals Cindy 3:a - Björksta Delit / LojstaPrimus

Lopp 3

1:a - Luffsan 2:a - Dalsgårds Jasmin  3:a - Majestät

Lopp 4

1:a - Tyfon  2:a - Lina Scot 3:a - Celtic

Lopp 5

1:a - Ruffs Mo 2:a- Sungårds Felix3:a- Rolle

Lopp 6

*1:a Betsie* 2:a- Dissy 3:a - Ripadals Tello

Lopp 7

*1:a- Tysse* 2:a- Kro`nos 3:a - Cesar T.C.

Lopp 8

*1:a - Angel* 2:a- Stillman 3:a - Månstorps Inferno

Lopp 9

*1:a - Eagle Eye Cherrie* 2:a- Emmeros Diamant 3:a - Linhagens Fritz

Lopp 10

*1:a- Majestät* 2:a- Emmeros Jennie 3:a - Tampico Af Jäbor.

Lopp 11

*1:a Dolk II* 2:a- Romans 3:a- Jarmo / Turbo B

lopp 12

1:a- Emmeros Hamlet 2:a- Butterfly 3:a- Luffsan

(bilden - Turbo B / Majestät)

stally
0

Vet någon när det börjar? Och när kvalen går?

Saaandberg
0

#12 <3

Jaa, ja vågar inte säga något men säger lycka till till alla =D

jonathanivarsson
0

tippar såhär,

lopp 1. L.a. maxit,viran,lill lucky

lopp 2. Romans, Björksta Delit, Lojstaprimus

lopp 3. Talang,Luffsan,Tampico af jäberuder

lopp 4. Lina scot,Tyfon,cleo

lopp 5. ruffs mo,Sundgårds felix, Titt-ut

lopp 6. betsie,ocka,klang

lopp 7. tysse,turbo b,Kronos

lopp 8. angel,måntorps inferno,Dee-Dee N.Q

lopp 9. Eagle eye cherry, Linhagens Fritz,Magics maxfree

lopp 10. Tampico af jäberuder,Emmeros Jennie,L.a. Casper

lopp 11. Flyt,dolk II, Så söt

lopp 12. Talang,Luffsan,Butterfly

sådär tror jag;) lycka till alla!

AliceLusensky
0

**Bara shettis loppen **Lopp 1:
7. Hamras Hurricane startar för första gången för duktiga sofie nordemark. Hästen har gått snabbast i loppet, och jag tror att den kan gå riktigt bra! 2. Emmeros imponera kvalade jag själv och var riktigt fin! Jag tror att denna hästen kan gå riktigt bra! 6. Kiddie har gått näst snabbast och jag tror att den har en bra chans!

Lopp 3:
2. Talang har en riktigt bra chans tror ja. En riktigt fin häst som kan springa! 4. Luffsan har sprungit snabbast och jag tror att det  kommer att gå bra. 10. Tampico Af Jäboruder tror ja har vettig chans i detta loppet.

Lopp 5:
4. Ruffs Mo har gått mycket snabbare än de andra hästar i loppet. Men första starten i år, brukar dock inte gå sina rekord i första starten. 1. Titt-Ut tror ja har en bra chans här. Va hov öm sist och hade taskigt motstånd, men tror att han kan gå bra nu när han har fått på sej skor igen. 2. Rolle har gått ett lopp i år och jag tror att han går snabbare nu i andra starten.

Lopp 8:
3. Angel har gått riktigt bra som 3åring och kommer säkert gå lika bra iår. Doch första starten för henne me, men jag tror att hon fixar de. 5 Stillman har gått näst snabbast och gick sitt förra lopp 36,7 så jag tro att de är han som kan slå angel om hon nu inte vinner. 1. Månstorps Inferno Tror ja kan gå bra idag, Cilla vinner nästan alltid nått lopp så det kanske blir detta.

Lopp 9:
4. Emmeros Diamant gick inte så fort sist. men nu har dom ändrade planer. Ingen värmning denna gången så nu kommer det förhoppningsvis gå mycket bättre. 5 Linhagens Fritz har tävlat 2 gånger i år och gått rekord 1 gång! Så ja tror att han går riktigt bra. 7. Felix Tror ja kommer gå bra också.

Lopp 10:
7. Emmeros Jennie tror ja kan vinna det här loppet. Sist när hon vann så satt jag bara och åkte, körde ingenting alls på henne. Sänkte sej med 12 sekunder sist! Och jag tror att hon kommer sänka sej då med. 4. Majestät kommer nog gå bra sänkte sej nu i sista starten och är en kapabel häst. 6. Tampico Af Jäboruder har en vettig chans här i detta loppet med.

Lopp 12:
8. Butterfly har en bra chans i detta loppet och jag tror han kan räcka långt. 5. Emmeros Hamlet har gått snabbast i loppet, Dock första starten iår, så man vet aldrig vad som häder då.
6. Luffsan tror ja går bra, Gick rekord sist och kan säkert sänka sej mer om de skulle va så.

RipadalsCindy
0

#8 Du får jättegärna ta bilder på Ripadals CindyGlad

Cnox
0

Putt

Colt
0

Ylva och Thyra Tyrann kommer ta alla med storm i lopp 7 och 11! =)

Cnox
0

#19 ja det är en risk iaf;)

Saaandberg
0

Jippey, mina lopp båda 2 .. X)

jonathanivarsson
0

puttputtputt!

Cnox
0

puttar

ThereseE
0

Ska bli kul med första heldagen för året och även jag kommer ha med kameran och ta lite kort:) Får bara hoppas att det klarnar lite, just nu är det rätt mulet…

Lycka till allihop!

Tyfon
0

Thersese du får gärna ta kort på Tyfon :)

ThereseE
0

Det fixar jag!;)