Vi lär anmäla, men vet inte lopp och hästar än. får se efter kval och tomelilla

Tyfon ska starta

jag vill dit om vi klarar kvalet imorgon, bara för att jag vill de klarar jag väl inte kvalet nu ;)

#4 Det kommer gå super :) Peppar peppar ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Anna o ett par ponnys kommer.
Vilka får vi se efter Tomelilla.
Jag ska nog inte dit. Hade tänkt 2.21 loppet till Svartkrut, men ska nog till Göteborg istället.
# 6, en liten kommentar; det heter en ponny, ponnyn, två ponnyer, ponnyerna!

#8 Men egentligen, vad spelar det för roll ? :) Det känns som om det bara blir dålig stämning i inlägget med små "påhopp" hela tiden.. Kanske finns dom som inte vågar lägga in en komentar då de är rädda att få en rättelse om det skriver fel..
Ta det inte dåligt eller nått, var bara en tanke jag fick.. :)

#9 håller med dej till 100 % :)

#9 själv så tycker jag bara att det e kuligt att lägga på lite bokstäver elr ha lite talfel när ja pratar=) hihi… Vi som snackar bred skånska har ju nästan aldrig korrekt svenska i taletXD hihi..

Får se efter Tomelilla, men Cotton kommer säkert! :)
Jag får se efter Tingsryd i helgen om han sänker eller inte :/ . Men någon prop tänker jag anmäla :P
Stall Bråna
#8 Tack för språkundervisningen!!!
Svenska språket o dess olika böjningar kan jag ganska galant, har aldrig varit skolans ljus men svenska hade jag 5a i!!!
När jag skriver ponnys är det med vilje o det finns mycket "kärlek" till mina ponnys bakom det.
#9 o 10 tack för omtanken. Nädå jag tar absolut inte illa upp. Men det är rätt som ni skriver att lite stavfel osv skall inte alltid rättas till för många vågar nog inte komma till tals om det skall "hackas" på sånt.

Varför måste vi rätta varandra?? Alla skriver väl som dom vill eller? , Tycker vi ska ha roligt här inne o inte hoppa på varandra för hur vi skriver/stavar orden!
#14 Ja kärleken kan man visa och ge uttryck för på många sätt. För oss som arbetar med svenska språket känns det trots allt tråkigt att vi inte kan hjälpas åt att skriva det på ett korrekt sätt. Provat med en kram någon gång?

Gusten kommer anmälas till 2.40 proppen, för russen…
#16 Jajamen……….
#16 Jaha, precis som om någon inom vården skulle hoppa på en person på stan som satt sitt plåster fel. 
#19, *hehe* Håller med dig.
Men åter till kategorin nu va? :)

Vi kommer antagligen med Lill-Isor till 2.21 och 2.14 propparna, Rek: 2.12.6
Valentino Rossi kommer till 2.40 och 2.22 och sämre, hans rek: 2.43.6
Jag ska kanske anmäla mej till prop : 4 , 5 kanske …….
Stall Bråna

Kan inte låta bli att flika in fast det inte gäller tråden
#19 Jag skrattade rakt ut, gud så kul, tack, jag hade så tråkit!
orra ska anmäla till 2.40 loppet och funiper ska mätas
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Kommer nog!!
Jag kommer !
Stall Bråna

Jag ska antagligen dit, antingen om de kan fixa ett kvallopp eller bara för att åka dit och träna :)
Kameran hänger med isåfall om någon är intresserad (:
#27. Du kan jätte gärna fota mej och tim =D
Stall Bråna

#28 Självklart ! Ni är ju från Team Tingsryd ;)
kan du fotta mig och orra??
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Självklart :)
OM jag kommer dit då kan jag ju säga alla, men hoppas på det allafall ^^

Kommer du dit får du gärna fota mig med :D Mor är så dålig på att fånga oss på bild

Hahah :) Klart ! (: Men ska höra om de skulle kunna fixa ett kvar eller nått, gör väl isf. en egen tråd där jag har lite bättre koll med alla jag fottar :)