Mina bilder Gävle 1/9
Hej!
Fotade på Gävle idag. Här följer några bilder som jag tog, fler finns på hemsidan www.freewebs.com/linasfoto innom kort. Alla bilder går att beställas utan loggan.
Fråga gärna om det är någon bild du söker!
/ Lina Sjöholm
#8 Fick den starta utan förbygel el brösta?
Fick du nån bild på Tejas Monique?

fick du ngn på Pigall II lopp 11 nr. 4 eller Zeebson i lopp 10 nr. 3 ? :)
Lina Fick du nå bilder på Franciska Theresa lop 5 nr 10, Sjöängengs Granit lopp 9 nr 14, Romeo af jäboruder kval A nr 6 eller Lolita Dar ej häst?

Lina nån på Gynna?
#41 Nej jag körde Doris då :-o jag som lova! 

nån mer påLottie elr Svedens jass? :D

okej! Jag har nån på doris te dej hehe! Men har inte lagt in dom än!

å tack för bilden :D guld värt, synd att jag ser ut som ett brutal pucko haha menmen.
jag hade med kameran men fick aldrig tiden att ställa in och fota, tyvärr ;/ tog inprincip bara en bild på en annan häst med rätt inställning..
tror den hade en LILA 11:a på sig om det är ngn här som körde den :P

Bra bilder! :)

Nån på Nederstugas Embla lopp 6 nr 4??
Fina bilder Lina(:

#49. Rent fotografiskt en bra bild, men helt regelvidrigt att sitta så i sulkyn.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Grattis till segern idag! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Fina bilder!
Har du någon på Ping Pong Lanzo, lopp 7 nummer 11 ? :)

Nån bild på Gloria lopp 1 ??
vet nån hur det gick för Crabaten? =)

Det är ju tillåtet att ha benen sådär på stallbacken, skönt att få sträcka lite på dem innan/efter lopp.
Däremot ska man ha benen i fotstöden innanför bangrensen oavsett om loppet pågår eller om det är slutfört.

#45 tog du några på Tuffi?

Någon som har på Johannesbergs Lovejoy i lopp 7, Farmens Hyper i lopp 8 & 12 och Kung Sune i lopp 8? :)
Sabina har inte du nå bilder?
Sjöängens Granit i lopp 9, Romeo af jäboruder kval A, Franciska theresa i lopp 5, Ripadals Russeman i lopp 8 eller Lolita Dar ej häst?

sabina har du några kort på hercules och embla?

Sabina, fick ni nån på Pingan ? :)

någon på Akilles?

Finns det ingen bild på Prisol?

ingen på Mojje eller Ytterhalls Playboy?
Jättefina bilder Lina ^^ Doris är ju alltid lika snygg ;D
#11 Bra fråga! ''/
# 68 Kolalr man noga ser det ut som det sitter en ljus förbygel där, på vissa ställen ;P kanske har den blivit lite bortredigerad?

#69 Jag ser faktiskt inte minsta spår av en eventuellt bortredigerad förbygel?!
# 70 Konstigt. Jag tror jag gör det. Den vita "flärpen" som ser ut att sitta fast i uppkäket borde vara en vit förbygel som sedan blivit smutsig och liknar hästens färg. Annars ser det ut som konturer av en förbygel t ex. mellan frambenen, men vad vet jag? Kusken kanske kan svara, ifall det är viktigt ;P

#71 Den vita flärpen sitter fast på checken och är den "öglan" man fäster i check kroken på selen…

dubbelt
Jaha. Jag är ganska säker på att hästen har en förbygel på sig. Annars är det väl bara att beklaga att hästen kommit igenom kontrollen av utrustiningen, och att ekipagekontrollanten skulle ha missat att en häst inte har förbygel på sig tycker jag verkar väldigt konstigt, men isåfall är det väl bara att beklaga.

Kollade på en bild som vi tog på samma häst i loppet igår och den hade ingen förbygel, måste ha blivit en miss..
# 75 Jasså, konstigt! Noggran ekipagekontrollant ;P

Vart hittar jag vilken utrustning som ska sitta på en sele?

Hittade det i utrustningsbestämmelser

Släpptes igenom en häst utan brösta/förbygel på Bodens dubbletrav iår oxå..

Fick ingen med Gloria i lopp 1 på bild ???
#69 jag lovar dig att jag inte redigerat bort någon förbygel xD
haha.. Lite kul vare ;)

Lina har du någon bild på Akilles i lopp 6?

Discopärlan hade ingen förbygel/brösta, kan hända att den har nå dispens på det för den hade inget på sig på valla heller..
#82 Nej tyvärr inte …
#83 hade du någon bild på Doris från i lördags? ;)

ingen som har nåon bild på Mojje?

Någon som har bild på Jojo? :)

är det ingen som har på cocos lopp 4 nr 11?:D
Nån som har någon mer bild på grann eller på mållinjen i lopp 12?

# 45 Det är Ripadals Russeman
Någon som har någon bild på Skogsdala Appollo(nr 2 lopp 12) eller på Linnestofta fats Domino(nr 11 lopp 9)

#0 Kan inte titta på dina bilder….

#93 inte jag heller.. :/
Hemsidan har tyvärr strulat och jag har inte kunnat lägga in bilderna, men dom kommer såfort det funkar igen :) /Lina
Nu finns bilderna där :) /Lina

#45 vilken fin bild :D tack :)

någon på harobar??