Bästa banan?
Vet att det har funnits ngn liknande tråd innan men men…vilken bana tycker ni är den bästa att tävla på? Vet att inte alla har tävlat på alla banor, men av dom ni har tävlat på? Skulle vara skoj att se era svar. Det är ju inte förbjudet att inte ta sin hemmabana ;P
Ha de gött!
Kramis
Jag tycker att Östanåkra och Mantorp är mina favvobanor (och hästarnas :P), fast det finns många bra banor runt om i landet … :)

Östanåkra och Tingsryd :D
Eskilstuna :D

Gävle

uuum…. Mantorp o Färjestad,

Romme och Visby

Bergsåker, Gävle o solvalla tkr ja:)

Eskilstuna o Romme, ..och solvalla också

Gävle är snabbaste banan.
Skellefteå, Boden och Östersund!
Solvalla
gävle, solvalla

Romme, Bergsåker..

Eskilstuna

årjäng är klart mysigas men valla är bäst

färjestad är ponnyernas älsklingsbana,

Jag tycker att Eskilstuna är den bästa banan…

Jag måste säga Biri.. :p Fast Bjerke är också bra..

Kalmar och Tingsryd!

Solvalla och Eskilstuna.
Mantorp och Färjestad

Får väl rösta på Halmstad då av de svenska:) Annars är det ju Vincennes helt klart!

ÅBY!
Jag och syster kom överrens om idag att bäst är Åby, helst nånstns i Juli, Augusti, på kvällen! :D

Visby

Visby

Tja, har inte kört på så många, men Åby - hemmabanan sen halmstad gillar jag med.

mantorp och östanåkra
Hej! Själklart är Halmstad den bästa banan 
Solvalla,Umåker,Östersund,Boden & skellefteå

ÅÅÅBBBYYY, sen e Halmstad fint, alltid fint väder, :P:P, VPTS banorna e bra.
Bästa banan för ponnytravare är Skrubbs. Där är lutningen i kurvorna inte alls lika brant som på andra banor. Mysigaste banan att tävla på är Fornaboda en vacker sommardag/kväll

Hoting helt klart.

Kul att folk gillar Visbytravet :). Men nu lägger dom om banan, så vi får hoppas på en ännu bättre bana till årets SM :D!

Tingsryd:D

Bergsåker, Östersund..

Visby :)

åby och halmstad

ROMME :P

ÅBY!!! Sen e Åmål, Färjestad och Årjäng bra oxå.
Visbytravet naturligtvis, men också Fornaboda! Verkligen en mysig bana, och snabb…..

Skellefteå :)

Måste faktiskt säga att Skellefteå är väldigt bra.. kommer ju därifrån ;) Men jag gillar också Bergsåker och många säger att Gävle verkar prima!
östersund, solänget o boden! :D
Gävle, Bollnäs och Hagmyren är bäst

Gävle i sverige annar sär Vinncennes bäst utomlands

solvalla (förutom utgången :P) sen så är visby ganska bra …
jag tycker romme
Jag tycker Bergsåker har klart bästa bana. 
Vallas är inte heller tokig, bara tokigt om man inte vill värma på banan. Fast det har ju inget med banan i sej att göra.

Bästa banan är självklart boden och östersund, kan ju klämma in bergsåker där med ;)
sämsta banan är Umåker!

Solvalla är roligast att vinna på;)
Östersund under dubbeltravs helgen är Oslagbar!

Bergsåker och Östersund

färjestad, Eskilstuna och Östersund

färjestad, Eskilstuna och Östersund

# 33 är du seriös med HOTING? shiet ;p
nejmen för mig är nog Boden bäst, och östersund! :) Bergsåker är inte heller helt fel.

# 33 är du seriös med HOTING? shiet ;p
nejmen för mig är nog Boden bäst, och östersund! :) Bergsåker är inte heller helt fel.