Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 922 ggr
rebeccajansson
0

Känner du till?

Hej…

Jag letar efter startande avkommor till russhingsten Clant 454 rek 2.19,1. Vad jag vet enligt ponnyrondens rekordlista är att Clant lämnat 4 startande avkommor varav 1 under 2.19,9 och 1 under 2.09,9. Jag har hittat alla men det jag nu undrar är förståss om deras travrek stämmer? känner ni till följande hästar och deras travrek?

Kanitz br val F.1998 u. Amanda 3115 ue. Granit 368 Rek 2.52,1?

Mollinca 3506 svartbr sto F. 1994 u. Molly 2489 ue. Dart 287 rek 2.03,??

Ogallant Br val F.1994 u. Ocala 2707 ue. Axel 318 rek 2.12,7

Smultronpuss mbr Sto F.1998 u. Leyla 3415 ue.  Garribaldi 311 rek 2.29,9

Belindaa
0

Ursäkta om jag skriver här nu utan att veta något, hoppas det inte gör någonting. Men fy vilket sött namn, SMULTRONPUSS!

Fast iofs, Ogallant har stått på travet här i ske-å, skriv till Christina_Lundberg här på iFokus, hennes dotter har tävlat honom, om jag inte blandar ihop det med nån annan travare som går som "lärningsponny" här.
Om det är Ogallant som Christinas dotter har tävlat så är han såld, dock inte som travponny längre (tror jag).
Tycks har hört att han hade spöken i huvudet ibland ;))

SLennartsson
0

Jag känner till Smultronpuss. Hon bor här i Tingsryd. Känner tjejen som tävlade henne, men hon lade av och hästen (tror jag!) går nu hos sin ägare igen. Ägaren är tränare för stor häst, så jag tror inte att hon används. Vet dock tyvärr inte vad hon hade för rekord. :/

stinadrugge
0

o´gallant såldes till norge, och går tydligen väldigt bra där.

rebeccajansson
0

#3 hittar inte ogallant i deras bas trots flera stavningsförsök

http://www.travsport.no/ponnitrav/netuser/search/ponniList.asp

Belindaa
0

#4 testat som stina skrev, o´gallant? annars o'gallant.