Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 847 ggr
Herkules
0

Startlistor Elitloppet

Här kommer startlistorna till söndagen.

Dolores
0

Hm känns inte som det yttersta eliten i elitloppet…

SLennartsson
0

Håller med #1.

Wahlberg
0

Precis som ett vanligt gulddivisionslopp fast med några utlänska hästar. Visst, det är fina hästar vi får se, det finns ju faktiskt inga bättre än så här.

divansson
0

håller med Wahlberg. :P Det är ju tråkigt..

Men jag tycker det är så ----- lågt att de tar med Stig H-hästar som inte gått ett jädra skit, bara för att stig är tränaren :@ gah.. :P Seriöst, ofta Citation har nått där att göra! haha. men visst, Plantagenet har det ju gått bättre för, men he vette--- :P

Jag hoppas på att Enough Talk eller L'Amiral Mauzun vinner, annars Going.. :P

I Treåringseliten kommer det bli riktigt kul, det var ett fint lopp, kul att se hur Lord Capar klarar sig mot de bästa i kullen ;) haha, det kan man nog se i startlistan nästan ;P

MarcusJohansson
0

Känns lite klent faktiskt. Elitloppet verkar gått ner sig. Jag menar Glen Kronos?

divansson
0

#5 Glen Kronos är bättre än andra hästar i försöken.. Han har ju även vunnit Italienska Derbyt eller va de nu va :P

Commander kommer säkert var med nästa år iaf, om han fortsätter gå så bra. Tycker bara det var smart att säga nej, han vill ju ha dendär segerraden och många hästar kommer alldrig tillbaks helt efter elitloppet..

Ernst-Rolf
0

Jeg håper Exploite Caf eller L'Amiral Mauzun vinnerGlad

NatthaBlom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Monte loppet kommer nog bli spännande! Synd att Moonzoom inte är fit for fight men Viktoria får ju sadla en annan topp häst ist!

jenniferaronsson
0

ingen järvsöfaks!? :O :(

NatthaBlom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 blev inte han skadad?

amandahandersson
0

Järvsöfaks är skadad, men är vad jag förstått på bättringsvägen!

divansson
0

Jaa, Faksen är på bättringsvägen :) Men visst ser det hemskt tomt ut utan han :(    - Fast åsido får någon annan chansen iår :P han dominerar ju lite lätt ibland ;)

Ja kan inte komma dit iår.. damn :P

Valkyria
0

Snor tråden lite här och frågar om det är någon som ska till solvalla på söndagen som har en plats i bilen (och åker förbi gävle på vägen)? :)

Saaandberg
0

Nej, kunde varit bättre håller med #1..

I montén hoppas jag att Hot Tub tar hem det ;)

deweycheatumnhowe
0

Någon som har koll på väder prognosen?

marda
0

himmla kul att en före detta ponny kusk är med och kör i ett av försöken! LYCKA TILL!!