Resultat Tingsryd 18/5
Lopp 1:
1. Emmeros Etolie
2. Magnifik
3. Ekstrands Cindarella
Resten kommer.
Lopp 2:
1. Gransjöns Knutte
2. Timoon-X
3. Lavonja
4. Strörtbäckens Winniw
5. Jasmine
OPLACERAD: Bertram
Störtbäxkens Victualia
Synd bara när klubb"kompisar" ska förstöra för varann! Avundsjuka?

Vad hände mellan klubbkompisarna?:O

Stort GRATTIS till Patrik och Knutte! Första segern, härligt! 
grattis till Knutte och Patrik, ni är jätteduktiga, från alla oss på Stuteri Gransjön.
#11, Kan hälsa er att han va verkligen kanonfin och vann LÄTT! ;)
Tack för fint kort på Jasmine.
Så lite så. Synd att jag inte hann med att ta fler. Men ska se om jag lyckas nästa gång. ^^
Ja,vi kommer den 6 juni.Men vet ej med vilka ännu.
Okej. Jag får se om jag ska dit, men Linn ska iaf dit med Timoon-X. Hoppas det blir många anmälda. :)
Vad skoj ska ,vilken propp då?
Ska du inte ut med något russ?
Jadu, bra fråga. *ler* Det är nog inte bestämt än.
Vilka proppar funderar ni på då?
Jag vet inte. Ska ev. sluta med travet. Iaf någon månad.
Men ska jag dit, så blir det med Svartkrut i 2.21-loppet. :)
Har ni några russ ni ska ut med?
Vet ej vilke propp,för vi har inte bestämt vilka ännu.
Vi ska kanske kvala in senare något russ.Eftersom vi inte får in alla i transporten så får vi välja.
Ska någon av er till Tomelilla i helgen,vi ska ner om loppen blir av.
Ah. Okej. Nej, det klart. Helst vill man ju ha med alla. *ler*
Men man tar ju de som har bäst passande prop.
Kan ju inte påstå att propparna var världens bästa för vår del. Men det är ju hemmabanan, så man får väl nästan passa på. Har ju bara 5 km ner dit. *hehe*
Nej, blev inte av med Tomelilla. Hade 2 bra lopp till Svartkrut, men eftersom att jag funderar på att sluta så anmälde jag inte. Har dessutom ingen vagn. Har ju beställt en helt ny, men har inte fått den än. *suck*
Vilka ska ni ner med då?
Kat-inka och Jasmine.Det var 2 lopp till jasmine.Vi har ju 2 ostartade också och 2 till att kvala iår .Shettisar då.
Russen får vi se.Dom är ju lite med problem med tycker jag.
Var det du som fick hästen över dej på travbanan uppe vid boxarna?Vi såg att ambulansen kom förra veckan var det.
Aha. Okej. Lycka till då. :) Hoppas startlistorna kommer snart då. Så drygt att sitta och vänta ju! :P
Nej, de va min storasyster Veronica. Hade en 3-åring nere som stegrade och slog runt. Så Vero satt fast under hästen. Som tur va så blev det "bara" en liten skada i muskeln. Kunde gått bra mkt värre. :/
Vad har ni för russ? :)
Vilken tur hon hade.
Vi har 8 russ. 3 E: Citrus,1 E: Acke.1E: Granit.! som är halvsyster till Katla. Quling, 2 efter Maritna sto Thema.Och en 1 åring egen uppfödning.
Så några har vi. Ska hinna med,shettisarna ska gå i år och nästa år.Sen är Kajsa för gammal för shettisarna,så vi ska sälja några reda i höst.
Vi hörs ska iväg.
Jaha. Okej. Oj, de va en hel del. *ler*
Den e Granit kan nog bli något. :)
Okej. Japp, de gör vi. Lycka till i Tomelilla!
#26 varför ska du sluta?
Är det nån som har bilder på Gransjöns Knutte i lopp 2
#27, Jag tycker inte det är kul längre. Sen är det tyvärr så att det finns några idioter rent ut sagt, så får en att kunna spy! Men jag ska bara försöka va ifrån det någon månad och sen prova igen. Men jag ska ju träna hästarna.
#28, Jag hade tyvärr bara den jag lagt in här.

#29 Hoppas iallafall att du får upp gnistan snart igen Sanna, hade ju sett fram emot att få möta dig i loppen, igen ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

STORT GRATTIS TILL PATRIK O KNUTTE FÖRSTA SEGERN GRATTIS FRÅN ALLA I FAMILJEN LINGE :D

Grattis Partik önskar Pernilla, Petronella och Camilla Hecht

#9 Har jag missat något? 
#34, *haha* Fråga dom som sa det, de vet nog vilka dom är. ;D