Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1162 ggr
_Jag_
0

Sulky och Sele säljes.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En svart remsele helt i läder i nästan perfekt skick väldigt mjuk och smidig i lädret. Inklusive ett nästan oanvänt rött tedyy selunderlägg (finn-tack), tömmar ( passar till sulky och lång vagn), en gummi bukgjord och en läder bukgjord halvelastisk (finn-tack),  läder huvudlag med käk och två delat travbett 10.5 cm Själva selen är av okänt märke. Endast tävlingskörd så länge jag haft den. Storlek ponny. 1700 kronor. OBS saknas brösta/förbygel.

En tävlingssulky av okänt märke. Helt fri från rost och med ett par nästan oanvända sulkyhjul (24") inklusive genomskinliga hjulskydd (ovanligt fint skick på hjulen).Sulkyn är blå med smala röda stripes och gjord i järn. Sitsen är skadad i bakkant men fullt funktionsduglig. Endast tävlingskörd så länge jag ägt den.2300kronor

Båda ihop 3000 kronor.   Sulky och sele finns i Halmstad säljes i befintligt skick.
Fler bilder mejlas vid intresse.

Tel: 035-59661     Mail: cele_9229@hotmail.com

_Jag_
0

_Jag_
0

… inte så fint pannband xD

_Jag_
0

likadana hjul, Golden boy, fast med genomskinliga hjulskydd istället.

_Jag_
0

"putt"

_Jag_
0

Knuff

_Jag_
0

Selen är fortfarande kvar nu 1500:-

_Jag_
0

Just det , finns nu även brösta till selen =D

_Jag_
0

Putt ingen som behöver en toppenfin kvalitets sele till shettis och russ helt komplett:) priset går att diskutera men inte i tråden utan pm:a eller mejla.

Flickan
0

hejsan jag är intresserad har skickat ett pm

Dianaross
0

Finns sulkyn kvar?

_Jag_
0

Allt är SÅLT ….