Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1184 ggr
Becca_jansson
0

e. Vidar 521

Någon som har en avkomma efter Vidar 521?

Skall tävla en avkomma till honom nästa år som heter Silas.

SigneK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja här är en liten nyfödd flicka efter Vidar! Mamman är efter Junisorken.

Hur gick det egentligen för Silas, vet du var han finns nu? Jag är ju uppfödare till han Glad

rebeccajansson
0

Hej, jag är samma användare som #1. Han ville inte trava tyvärr. Antingen blev han såld elr utlånad till fastlandet. MInns ej riktigt kan kolla upp de.

Ammiii
0

Vi har en tjej efter Vidar, hon heter Wiolina och är född 2004.
Hon är u. Jackobina ue. Rusch
Vi har bara haft henne några veckor, så vi får se om hon kommer ut till kval i höst eller till våren.
Snäll och go tjej iallafal! :)

StuteriQveiar
0

Vi har4 avkommor (hingstar) efter Vidar, men de är dock för små för att göra något specellt ännu. Tre av dem går med mamma och är födda i år, den andra är ett år. De har alla genomsyrats av ett underbart socialt sätt, och är väldigt "kramiga". Vidars ägare har tre avkommor efter honom, alla ston. Dessa har desto mer humör, utan för att för den skull vara elaka. Hennes avkommor har all samma mamma, medan våra är alla fyra med olika mammor. De ser ut att vara väldigt fina exteriört med bra kors och bål.

Bild 1.

StuteriQveiar
0

Bild 2.

StuteriQveiar
0

Bild 3.

StuteriQveiar
0

Bild 4. Den lilla fuxiga med stjärn som springer längst fram närmast kameran.

Xenia_
0

Jag har Safir Engbakke på foder, ska försöka få ut han till kval så snart som möjligt. Men han visar ingen riktig spring glädje på banan, men jag vill ändå ge honom en chans till. Hemma älskar han att träna och springa, hellst vill han bli riden i alla dicipliner. Glad

SigneK
0

#8 Ojj har du bilder?

#4 Ja våra Vidar avkommer har också fått sin pappas väldigt bra kors!

Geminii
0

Har ingen e, Vidar men har haft en. Väldigt snygg var han och gillade att bli pysslad med. Men travet var inte hans grej. Tyckte om att ta dagen som den kom, inge stress, bara lunk härlig häst var det iallafall. Sålde honom eftrsom att han inte tyckte det var roligt att springa trav. Kändes dumt att "tvinga" honom..