OT: Bild på dig
Inspererades av hästfoto.ifokus och tyckte det vore kul att se hur alla ser ut utan sina hästar, sulkyn eller med hjälm på huvudet.
Hur ser du ut? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

*skrattar* haha, ja lä vel va ovanlig, (det finns inga bilder på offret) xD

#33 vadå då? ;)

#29 Du verkar ha lite svårt med dåtid och nutid, skulle inte säga att du ser ut så där utan att du kanske såg ut så.

#37 Du är sötare när du kör ;) haha.
Nä, skämtar med dig Kima :)

#38. Haha, Dom bilderna borde inte få vara lagliga att visa ens!

#35 skall operera mig den 5 juni.
#42, Oj. Hoppas det går bra. :) Vad är det för slags operation du ska göra? Du behöver självklart inte säga.

jag bor vall namna att det var 40-tals tema

Här är en av de vettigare bilderna på mig. Jag står ju alltid bakom kameran!! =D
#42 You go for i Lotta!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#43 jag skäms inte, jag ska operera bort magsäcken och kommer att gå ner 70% av övervikten… ska bli så jäkla roligt då jag kämpat med detta sedan jag var liten:)
#47, tack:D
#48, Okej. :) Hoppas det går bra!

#47 va äre för tatuering? =)
Jag lägger Inte in bild på mej, då ja ser muppigt ful ut, och så har ja inga endå så :)
#50, Kom igen nu. :P

#50 Det är en ros framför ett hjärta. Svartvit. Gjorde den när jag var i australien, 15 år gammal. =)

#52, Vad fränt. :D 15 bast. *hehe* Jag är sugen på en, men är för chicken för det. xD

#56 Jag har en enhörning på vaden…och jag lovar dig…det gör mycket ondare att bli biten av en häst än att tatuera sig:)
Oh. :D Jag VILL och SKA ha en tatuering. :P

#56 Jag har tatuerat mig 3 ggr.
Jag håller inte riktigt med #57, jag tycker det gör grymt ont, men det är 30 minuter av ditt liv! såå värt det!
#59, Oj, det lät inte lika kul. :P
Men visst, vill man verkligen, så är det garanterat värt det

#60 vad ska du ha för tatuering??
*haha* Jadu, har måååånga förslag. xD
Men skulle vilja ha hästskor från halsen och nedåt. :)
Eller asså, har som sagt inte ett förslag, utan ett tiotal. xD

okej:)

Bea har du ingen bild på bara tatueringen?;)

#5 okej :)
Jag ska skaffa en när ja blir äldre iaf :) fast det komemr hinna bli många skulle jag tro ;P Att man har sett för mycket på TV ang. det hjälper inte direkt kanske.. men ääh.. ;) Bästisens brorsa är tatuerare, haha =) underlättar vel lite iaf.. :P