Listor finns redan på www.grtk.se! Snabba ryck här!

jo de gick fort det :)super bra!

Nån mer som vill tippa?
Jag skall försöka tippa lite här :)
Lopp 1: Bolsan har bra chans men går hon i ledningen? Bästa chans tror jag att hon har iaf. Första utmanare är Lojstagorm. på tredje plats tror jag vi hittar Precent.
Lopp 2: Pralinus tar en ny seger i detta lopp. Bakom honom kommer Hermes II och Hults Bonito strida om platserna.
Lopp 3: Ramona Mustang ser ut att ta hem detta lopp och bakom henne kommer Endel och Wera vara.
Lopp 4: Estelle kan gå fort och nu har hon tid på sig att trava in sig och då kan det komma att gå fort för henne. En vinstchans för henne. Bakom hittar vi Reva och Rovalds Zelleri eller Villgoth.
Lopp 5: Mattinata har bra chans i loppet men nu fårn tillägg som hon aldrig startat från förrut men det kommer nog gå vägen. Bakom henne kommer Ma Dicken VI och Precent att göra upp om platserna
Lopp 6: Ett perfekt lopp till Zlatan Nick på förhand och jag tror att han står som segrare bakom är det öppet, kanske Zavanna, Hermes II och Enets Daisy gör upp om platserna.
Lopp 7: Rovalds Zeltin tror jag får sin andra seger i detta lopp. Ett relativit öppet lopp på förhand men tror att Tindra kommer långt fram. Kanske Fuga kan knipa en tredjeplats.
Lopp 8: (Tippar inte det loppet som jag skall starta i)
Lopp 9: Ett öppet lopp som kommer att stå mellan jämna hästar. Wilja har nog bra chans i loppet även fast det är långt tillägg så tror jag att hon fixar att bli först. Där bakom är det hårdare mellan de andra deltagarna.
Lopp 10: Diva Lill kvalade in på en bättre tid än rekordet och jag tror att hon vinner detta lopp. Bakom henne är det svårt om platserna men Plannja har farten men hon måste få det att stämma i loppen. Aktiv, Panter kan också ha bra chans men hur fort kan de gå? Öppet bakom Diva Lill tycker jag.

det skall iaf bli kul att komma igång igen, senast var 2004. det var ett kval. så det blir skoj m hoppas vi bara margit klarar kvalet
håll tummarna

håller tummarna för dig helena

personen som har Hagdala Karamell nu.. är hon medlem här? hade vart kul o få kontakt med henne.

#7 ja hon medlem här, hon heter zofia här på ifokus:)

kan man söka efter en person här?

#9 gå in på medlemar och så står det en sök ruta där:)

#10 tack så mkt-

Lycka till Mihelle o Reva

hur ha de gått?

GRATULERER VICTOR, SOFIE OG JOHANNA!
Til både seier, 4 plass og rekorden:) Jeg er såååå stolt og dette ble tidenes beste 17mai!
Tusen takk for hjelpen nok en gang!

Alla i kat B klarade kvalet..

vet du vad hagdala karamell gick?

inte säker men tror 13 kanske, nånting hon var fin iallafall:)

STORT GRATTIS till Julia och Johanna, tre starter tre segrar, stall 100% 
Och jätte stort grattis till A-K och kusk Linda till Zavannahs nya rekord!!! Snyggt
Nån som har alla resultat?

Tack Malin! Det var en superbra dag! Lycka till i elitloppet vi håller tummarna för dig! 

Lopp 1
1.Bolsan 2,18,8
2: Lojstagorm 2.17,6
3: Precent 2.22,7*
4: Estrella 2.22,5
5: Bob 2.31,0*
Lopp 3
1: Endel 2.41,0
2: Wera 2.44,1
3: Fuga 2.57,9
4: Balette II 2.59,0
5: Allians 2.58,7
Ramona Mustang dg
Shettiskvalet ingen gdk
Vet någon tiderna från lopp 7?
GRATTIS Julia o Johanna!! Vilken superdag för er!
Tack Julia för körningen av min Tjängvide Fridolf också,en 6:e plats -ändå det!
Förresten resultat lopp 7:
1: Myrkungen
2: Stenstugu Dunder
3: Tindra
4: Rovalds Zeltin
5: Fuga
6: Tjängvide Fridolf
Lopp 10 segrade Panter
Lopp 2
- Pralinus Julia Olofsson 1.45,7*g
- Zavanna Linda Blomberg 1.52,7*
- Hults Bonito Jenny Malmqvist 1.47,7*g
- Raskens Victor Sofie Björklund 1.51,7*g
- Kålmans Pärla Sandra Stuxberg 1.52,2
- Rauk Elin Vinblad 1.55,2*
opl: Fantazi, Pejnarve Polis D: Silvio, Hermes II
Struken: Vaiper
SUPER GRATTIS JULIA TILL 11:E RAKA MED PRALLE, HELT MAKALÖST BRA!
Lopp 3
- Endel Jennifer Persson 2.41,0
- Wera Moa Hallin 2.44,1
- Fuga Ellinor Rylander 2.57,9
- Balette II Tinne Nyström 2.59,0
- Allians Gabriella Boberg 2.58,7
D: Ramona Mustang
Lopp 4
- Estelle Sandra Blixt 2.06,0
- Rovalds Zelleri Emma Leiono 2.03,7
- Nemo Jennifer Persson 2.03,5
- Reva Michelle Paulsson 2.04,5
- Ilectra Sebastian Hallin 2.05,8
D: Villgoth
Lopp 6 (tyvärr ingen lista, endast ur minnet)
- Zlatan Nick Johanna Olofsson 1.56,8* (nytt banrekord för 4-åriga h/V)
- Enets Daisy Jenny Malmqvist tid?
- Hermes II Helena Liljedahl tid?
Lopp 8
- Raskens Victor Sofie Björklund tid?
- Bress Elin Vinblad tid?
- Blåsippa Anna Axelsson tid?
Lopp 9
- Wilja Julia Olofsson tid?
- Jurist Johanna Flodman tid?
- Bravo Ess Felicia J Åkerblom tid?

Lopp 6:
1:a Zlatan Nick 1.56,8. Stort grattis till hans banrekord :)
2:a Enets Daisy 1.57,1
3:a Hermes II 1.53,2
4:a Zavanna 1.54,1
5:a Ludde Roll 2.00,7
d: Silvio

Lopp 8:
1:a Raskens Viktor 1.53,1
2:a Bress 2.20,3
3:a Blåsippa 2.16,8
4:a Bambu 2.22,2
5:a Mattinata 2.20,8
6:a Fantom2.26,2
7:a Fröken Fri 2.26,3
0: Hults Shrek, Bob
d: Polover dg4

Lopp 9:
1:a Wilja 2.13,4
2:a Jurist 2.10,5
3:a Bravo Ess 2.14,3
4:a Tur-Bo 2.11,8
5:a Lojstagorm 2.16,7
6:a Hera E 2.19,7
7:a Faunder 2.16,4
d: Bolsan

#16 Hagdala Karamell blev godkänd i kvalet på tiden 2.15,4 :)

#18 Tack så mycket, vi blev ganska chockade över att hon gick så bra med tanke på att hon knappt värmde under 2.15… Lycka till i elitloppet, håller tummar och tår!

Och ett jättegrattis till Johanna och Julia till Wiljas seger, Pralles 11e raka och zlatans nya banrekord! Snyggt jobbat!

Har noen tatt bilder av Raskens Victor løp 2 og 8 ?

#34 Mats Hallin tar bilder på alla startande hästar under våra tävlingsdagar så gå in och titta på www.grtk.se under bilder så läggs dem säkert upp där snart! Han såg förresten jätteläcker ut igår!

Takk der skal jeg kikke:)
Så fint, det var jo en sinnsyk senkning også:)

Grattis Sofie till första års segern!Det blir fler! Och tack Iselin för att vi får ha supersötnosen hos oss!!!//Stalledrängen
# 33 Tack och grattis själva! As bra tid ju av Zavanna, synd att inbjudningarna till elitloppet var förra veckan!

#33 tiden hade verkligen suttit som en smäck för en vecka sedan, men damen börjar bli till åren och nu har jag fått körorder av A-k att det ska plockas sekunder och en tid under 1,50 hade inte varit fel innan hon faller för ålderssträcket.

Grattis Johanna och Julia till ytterligare en kanondag!!! Vilka makalösa prestationer!
#18 Tack Malin! ÄNTLIGEN börjar det lossna! Lycka till i elitloppet!!!

#40 Grattis till både Zavannas och Aktivs fina prestationer igår :)
Har upptäckt nu att Wiljas tid omöjligen kan stämma. 2:an i mål Jurist gick 2.10 och Wilja stod 60 m bakom honom! Eftersom datorsystemet pajade så har de gjort resultat listorna för hand och då måste de ha räknat Wiljas totaltid mot att hon hon stod på start, men hon startade 160 m bakom.
Jag kan ha fel, men något gale verkar det vara enligt mig.
Tack alla för alla snälla grattulationer!

#42 Tror att Bravos tid också är lite smårolig… =D

#42 vilken tur att det inte bara e jag som oxå tänkt på de:) satt och funderade på de oxå igår, men fick inte ihop det där med tiderna:P
och grattis till vinsterna:D

det är ju också konstigt eftersom de gick 06 sista 500:P. så dom måste ha gått fortare:)

grattis Linda blomberg vilken kanon tid ni gick önskar Gervides Gustav S o familjen från Vrena

#42 tittade på det påväg hem igår och insåg att tiderna förmodligen inte stämde heller
#46 Tackar hon gjorde ett kanon jobb så A-k var helnöjd igår. Aktiv (gustavs kompis) blev trea på 2,33!

Eftersom datorsystemet pajade så blev resultatlistorna handskrivna och dom stämmer ej, men det kommer komma ut korrekta resultatlistor på internet snart:)

Borde man inte sätta ut Ingen Tid istället för att försöka få till det i efterhand… Måste vara enklast…
#49 Vaddå få till det i efterhand? Det är troligtvis ett misstag men det är ju inte reggat i systemet ännu. Det rättar till sig när det blir reggat där. DET ÄR DET som reggas I SYSTEMET SOM GÄLLER!

Jättegrattis Frida o Bambu från Bengt Marianne Magda och
Ernst Romeo

Tack alla och grattis själva! Dom riktiga listorna har kommit ut nu och Wilja gick 2.06,3
#52 Grattis Frida till segern med Bambu :) Brorsan Nicke är nu startklar, kvalade på östanåkra i lördags på 2.18,9 :)

Är det någon som fotat Hagdala Karamell?
Veritas odium paretFörvånad

#56 finns det inga bilder på henne på www.grtk.se - bilder

#59. gud va fin hon var.. saknar henne lite.. :D

#60 förstår det, karamell är en väldigt trevlig häst!
#59 tack, vad fin hon är den lilla dockan!
Veritas odium paretFörvånad