Benmuskler?
Någon som har nåt tips på hur man ska träna upp sina benmuskler?(utom att rida då)

Spinningsykkel er et fint treningsapparat som gir benmuskler :)

Spinner du mye, Kristine ? xP

Nei ELISE ! xD
hehe ;)

Okej kanske man ska börja cylka då ;)

sina egna? hehe x) ja tränar ju inför friidrottsdag ja.. så ja springer och drar ett bildäck ;) haha.. Bra träning tycker ja :) sen lär man sig tekniken automatiskt om man springer både i upp och nedförsbackar, fasst bara joggar nedför, men gasar på uppför.
Sen kan man ju alltid köra det gamla vanliga, ut och springa minet en gång per dag. halvtimma första gångerna och efter två elelr tre gånger så öka till en timma, om man sedan orkar så är det bara att öka tiden.. Fasst det är nog mer uthållighet.. ananrs cykla ja.. ;)
Men springa i uppförsbacke flera gånger är bra också..
#5 du kan ju börja springa upp o ner på söderå backen =) hehe

# 7 jo det borde ju ta ganska hårt på benen :)

Jag har börjat dansa Reggeaton ;) Det är bra för benen och allmänt i bra för kroppen xD
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Simma är ju bra för alla muskler.

benböj?:P utfall med vikt?

cykla,simma jogga och stretcha! funkar sheet bra för mje, nu känner jag ingenting när jag står upp i sadeln typ tre kilometer :D
jag har fått väldigt bra benmuskler tack vare min unghäst xD Jag brukar ta ut henne i skogen [där vi har en väldigt sluttande backe] och där springer vi upp och ner och hoppar över fallna träd. Men det är ju nästan mer kondition än benmuskler. Men benmuskler får man allt :D

#11 Instämmer, benböj och utfall med vikter är det bästa. Jag är gammal tävlingssimmare, men av simning bygger man mest axlar och rygg. Då jag senare började intressera mig för styrketräning har jag fått "träna ikapp" underkroppen. Utfallen är ruggigt bra… 

# 14 vad är utfall med vikter ?
Jag tar backe i 30 min .

#15 du kan hålla en hantell i varje han el ha en stång med vikt på ryggen när du gör utfallen

#15 Utfall; stå med fötterna parallellt, ta ett stort kliv bakåt med ena foten - sjunk ner så knät nästan nuddar mark, ca 10 cm ifrån. Sen tillbaka upp. Glöm inte byta ben ;)

jag tränar friidrott så jag håller mej i skinnet..

Yey, har sänkt mitt 60m rekord från förra hösten nu ;) taha.. prova springa idag påväg hem från skolan (tog en omväg förbi friidrottsplanen) mot en kompis samtidigt som en tredje klockade oss, haha x) endå hade ja skolkläderna på, visst är man (inte) smart ;P men äh.. Har cyklat jättemycket, spec i en brant backe mycket, sen sprungit ca 2tim varannan dag. hahah.. :P måste börja seriööst :P man (hosthost, jag) har sina problem ;) hehe
Cykla är en väldigt bra träning!

Springa i lägenhetstrappor är väldigt bra men kanske inte allt för uppskattande av dom som bor där om man kutar upp och ner 10 gånger varje dag :P Har aldrig haft så bra benmuskler som när jag cyklade ut med post varje dag och sprang i dessa oändliga trappor =)