Stuteri Dar 10år!!
Iår har vi fött upp russ i 10år, herregud vad fort tiden har gått!! Vi döper hästarna från A-Ö och vi kommer gå in på rond nr 2 i alfabetet iår.
Den största meriten under dessa år måste vara Kriterisegern med Lolita Dar och hennes utmärkelse till Årets Treåring av SPTF, villket känns oerhört motiverande när man strävar efter att föda upp russ med inriktining mot ponnytrav, en annan otroligt rolig händelse var att Uma Dar placerade sig 1a i klassen för 1årigaston på sundbyholm förra året med 41p. Det känns skönt att veta att de även håller standarden för hur russ ska se ut!!
Vill passa på och tacka alla som har stöttat, lärt ut mig under dessa år som har gått!! Vill även tacka all som har förvalltat alla uppfödningar på bästa sätt. Ser fram emot många flera fina år med dessa härliga russ och russmänniskor.
I den här tråden vill jag gärna se bilder och information om just Dar uppfödningar, vill även passa på och fråga om jag får använda mig av de förhoppningsvis kommande bilderna på min hemsida som ska arbetas om totalt.
Varma hälsningar Signe
Grattis Signe!!! Dina uppfödningar är helt otroligt duktiga och fina de vi har är helt underbara!
bild på min älskling
fortsätter med lillebrorsan Napoleon Dar
#1 TACK Annika det värmer så otroligt mkt att höra att ni är nöjd med dem!!
och snyggingen Morfeus Dar
#3 vi är MER än nöjda!!!

Grattis signe! Dina uppfödningar är fantastiska!

Grattis Signe! Hoppas dina framgångar som uppfödare fortsätter.
Grattis på 10-årsdagen! Tycker inte det var länge sen ni var här och köpte Darius……Det bästa köp du kunde gjort! Lycka till i kommande 10 år!
#8 Jag vet vart har alla åren tagit vägen?? Absolut, bättre kunde det omöjligt ha blivit, bara 10 till;)!???

#10 åh vad fin hon är!

Stort grattis Signe!! Att på endast 10 år lyckats få fram så pass framgångsrika uppfödningar är helt otroligt. Du har gjort ett kanonjobb och det har verkligen givit resultat.
Vill passa på att tacka för att jag fick köpa min ögonsten Dar's Golf, och för att du alltid ställer upp när man behöver hjälp på olika sätt!

Håller verkligen med Julia #13 och är själv så sugen på att köpa Åxå eller Zentita :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Grattis Signe!!! Va roligt!

grattis!
måste bara säga att #4 är jättefin :)

Grattis Signe! Är mer än nöjd med dina fina uppfödningar!:)

Syster Iva gratulerar bror Darius till hans fina framgångar hittils som avelshingst.
Hon hälsar också att om det inte var för att du är min helbror så hade jag mer än gärna kommit och hälsat på i hagen :)
Vilken härlig respons jag får här!! Jätte kul att höra att det e så många som är nöjd med sina ponnysar!! Det värmer i hjärtat!!

GRATTIS :D

Grattis gumman
Otroliga avkommor allihopa!
Grattis! Verkligen jättefina hästar från ditt stuteri :D
Det är 10 år sen vi fick vårat första föl (det sista fick vi dock 2006) och oj så snabbt tiden går! ;D

Grattis :)

GUD så snygg Kyra har blivit!!!

#4 Gud vad fin han har blivit! En riktig snygging d där:D

grattis singne dina avkommor är otroliga och nu har vi köpt ymer hoppas han blir lika otrolig;) du har ju även hjälpt mig med blexter och kört in och det skulle aldrig haft gått utan din hjälp:)det ska du värkligen veta:)

Grattis Signe! (i efterskott) :)
Vi är jätte nöjda med Olympia, det blir nog kval snart.
även Napoleon kommer ut i kval snart!
superfina hästar, vilket kanonjobb =)
vad fin han är Darius!!!
signe..har du fler bilder på darius??

Grattis!!

Även denna fr GM av Pernilla Jobs
Superstoet Zabine har precis anlänt till Stuteri Dar och Darius Roll, TACK Johanna för att du valde Darius till henne iår, nu ska vi bara se till att Lolita får en "kusin";)
Bilder kommer senare under dagen
#64 det fölet hade man ju inte tackat nä till
#64 Skönt att höra att hon kommit fram min ögonsten!
Nu håller vi alla tummar som finns att Lolita får en kusin
10år iår och jag har skrivit att det har varit fantastiskt! Vilket det också har varit men det finns inte en himmel utan moln.
Tyvärr kämpar nu Kung Dar för sitt liv, han gör det på ett mirakulöst bra sätt!! Min gamla fina kämpe, sänder så många tankar till Annika m familj och självklart till min gamla stjärna Kungen!!
Under Elitlopps dagen kom dock en liten solglimt mitt i allt det mörka, Clea Roll fölade ett hingst föl, Överste Dar ska han heta. En väldigt fin brun hingst! Även har Zabine gått in i brunst och betäcks av Darius för fullt.
Återigen skickar jag en tanke ner till Vollsjö och Helsingborgs djursjukhus, jag lider verkligen med er och det känns riktigt tungt för mig med
Bidrar med lite bilder..Denna är på fina Ädel