Redigera bilder
Kan redigera bilder lite lätt, skicka en bild så fixar jag den :) (Får inte vara alltför svårt, skickar med en väldigt lätt före/efterbild.. Behöver inte vara hästbilder.. På den här bilden tog jag bort hennes halsband. (Min systerpå bilden)..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#4 - Jag tar inte bort texten då det är copyrightskyddat..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

# 7 - ja de blev bra, tack! :)
synd att hon viftade bort en fluga med svansen och lyfte benet precis bara, men de går väl inte att göra nått åt x)

#9 kan tänka mig att det är svårt att göra något åt din bild då den är väldigt liten och har dålig skärpa.. men jag kan ha fel :)
//Mickan

#12 tack!!

#12 du glömde en svans under magen.. ;) välldigt fint annars :)

såg faktist inte det men det blev ju en rolig bild.

# 17, Fin ;D

# 27 man får inte ta bort copyright texten..

#27 Är de denna text du menar; Therese Edlund ? Man får ej ta bort en logga .. fotografen har satt dit den av en anledning .. :)

börjar bli lite väl svårt nu kanske? :P höhöm..

Läskigt hur ni kan trixa med bilder ;)

Okej men vill någon ta bort densvarta hästen på bilden?

# 52 Haha! Himla cool! ;D
#53 Hehe tack, våra katter är lite onormala ibland ;)
För er som vill ha enkla bilder redigerade, PM:a mig så får ni min msn, det blir enklare så..

Oh, tack ni som redigerade bild #62 :)

#69 Tack för lånet av bilden, lärde mig det idag o hade tråkigt…räddade en liten stund av min dag ;P

#58 det blev ju jättefint!

75* det vart ju bra

#47 Sådär ;)

skulle någon vilja ta bort grimskaften på denna bild?

Hur gör ni när ni tar bort sakerna???(A) Fattar inte

Hur gör ni när ni tar bort sakerna???(A) Fattar inte

# 85 jag gör det med klonstämpeln i photoshop :)

#90, tack jättefint! :)
#88 tack så mycket!!!
ingen som kan hjälpa mig med #93

putttt

putt

Nu blev de nog rätt