Tvåårssto utlånas
Erna
e. Duktig u. Ester - Nomad G
Utlånas till seriös och van kusk som har möjlighet att avsluta inkörningen och som vill tävla henne. Erna är ett positivt och energiskt sto med självförtroende och som gillar att få arbeta. Tömkörs men har inte varit i vagn. Visad på utställning i sommar med 41p. Transport till fastlandet kan ordnas. Fodervärdskontrakt skrivs enligt överenskomelse.
Vid intresse skicka ett PM eller ring kvällstid 0498-261574.
Bara frågor angående Erna i denna tråd, tack!

Putt

Erna kan också vara till salu om någon heller skulle vilja köpa henne. Ett fint sto som både kan bli en riktigt bra travare men även en exteriört fin ponny. Fler bilder kan mailas vid intresse.
Har förmedlat till min kontakt. och skickat dig PM.

Puttar upp…

vilken fin hästhar mycket att ghe

#Är du intresserad och var det en fråga om hon har mycket att ge. Det tycker jag verkligen att hon har.

Kom på att jag missat att sätta ut mitt mobilnummer som man kan nå mig på när jag arbetar. Det är 073-6988391
Extremt söt liten tjej.. 

Ja, hon är en pärla… Har en familj som visat intresse men det går fortfarande att höra av sig om man vill då inget ännu är bestämmt.
Är hon kvar kontakta då mig 0763371312

#10 Jag har skickat ett PM till dig…

Erna är utlånad nu…

Eftersom Ernas tilltänkta fodervärd valde en annan av mina ponnyer att tävla under säsongen 2008, finns hon fortfarande kvar till utlåning eller försäljning. Annonsen oven är därför fortfarande aktuell. Du som vill ha en mycket snäll och vacker ponny med stor frammåtanda är välkommen att ringa, maila eller skicka PM.

putt
puuttttt

#16 Tack för upputtningen, men denna tråd är mindre aktuell idag. Erna är nu tre år och har en nyare tillsalu annons som ligger ut här. Den heter "treårssto med goda framtidsutsikter". Där står det att hon ev. kan lånas ut.

Gud va fin hon är :D Synd att man inte kan ;)