3 årig russvalack säljes
Gervides Gustav S
*2005, brun 121,5 cm
e.Skärmnäs Pigall504 u.Gervides Ylvali 3498 ue. Helios 373
Gustav är en mycket trevlig, välhanterad och social ponny. Han är en ponny med mycket GO i! Gustav är mycket tömkörd och varit ivagn ett fåtal ggr. Gustav är reggad hos Sptf.
Modern Gervides Ylvali har lämnat två avkommor, Gervides Gustav S och Gervides Ösa 3987, trav rek 2,02.
Gustav säljes på grund av tidsbrist då jag redan har en ponny och studerar. Kan även tänka mig att låna ut honom.
Är du intresserad maila: blomberg_4@hotail.com
Hemmet är viktigare än priset!!!

hur länge lånas han ut? fin häst finns det mer bilder?

hur länge lånas han ut?

Har skrivit fel mail adress, rätt ska vara: blomberg_4@hotmail.com

står han på gotland? följer det med ngn utrustning?

Som det står i annonsen, maila om det finns intresse!

# 6 , Jonathanivarsson , vart ska du ha den? du har ingen plats någon stants :O ?, du får inte ha häst för din mamma häller?
#8 Låter mer som om du är hans mamma med ditt inlägg ;)
HAHAH ;) tycker jag med :P

HAHA kan inte annat än hålla med ;)
#8, det är väl enbart hans problem? Tycker inte att det är tillfälle att diskutera det i en tråd där en person annonserar ut en häst.

HAHAHAHA :D::D joovach , men endå om man inte får ha häst vrf då skaffa en :D jo kanske han kan ha den i källaren i smyg?
Otroligt fin häst! är helt förälskad..
Är han en sådan som vill bestämma i hagen? eller är han inte så dominant.
Alla har väl en viss mammakänsla, innerst inne.. ;)

# 15 Gustav är inte särskilt dominant i hagen. Han kastrerades för bara någon vecka sedan och var då inte heller särskilt hård i hagen.

jag vill ju va mamma , kan nu aldrig bli det så man kan ju försöka vara en ;) hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha

#18 Lägg av nu för sjutton! Förstår att en del inte vill lägga ut annonser här! Det var sista ggn för mig iaf!!!

Du kan kontakta sajtvärden så låser hon tråden när du skrivit den. Det har ju vart uppe på disskution förrut och jag tror att vi kom fram till det.. Sen är det ju rent ut sagt sanslöst att folk inte kan respektera varandra.. Börjar likna lunarstorm!!
//Mickan

#20 jo det börjar verkligen likna lunarstorm här inne! Går det att låsa en tråd för komemntarer för alla andra utom den som gjort tråden?

Om du kontaktar anna lundin, minns inte vad hon heter här, så kan hon säkert radera kommentarerna och låsa tråden ;)
//Mickan

Hon heter Anna.Lundin 
Jag tycker det är bedrövligt att man skall behöva låsa tråden, är man verkligt intresserad av en ponny eller nåt annat så PM:ar man ju, man sitter inte på en sån här sajt och gör uppaffärer precis, och dumma kommentarer är ju bara barnsligt, jag trodde att barn och ungdomar som kör ponnytav var mer mogna. Skärp er, skriv inte en massa tjafs om ni inte VERKLIGEN är ute efter en ponny! Jag förstår Linda om hon aldrig mer annonserar här!
Jag ber om ursäkt Linda, men blev bara så arg när #8 skrev så. Förlåt!

sorry :/

Annonsen är inte längre aktuell..

får man fråga varför?
Han är väl redan utlånad? :)

han är såld och det är jag och min familj som köpt honom.en helt undrebar ponny.
#30 Grattis till en ny fin ponny,Pappa Pigge önskar lycka till!!!