Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 1292 ggr
amandahandersson
0

Juliproppar?

E de int dags för julipropparna att komma snart???

Någon som vet något om julipropparna?? 1 juli vet iaf jag att det är heldag på Boden (dubbelhelgen är 29 juni - 1 juli).

Ha're gött!

Sara-Juventus2
0

jo jag tycker också att domär sega med det,

equuleus
0

Ligger preliminära ute på sptf.nu ju :)

Mille
0

på tal om julipropparna, vad är hoting för bana (s. 5)

equuleus
0

En bygdetravs bana några mil ovanför östersund :)

linnrisedal
0

Gud va mycket lopp det fanns för mig och mina hästar :)

amandahandersson
0

Hm… Propparna fanns inte när jag kolla ör nån timme sen ;)

Östersunds dubbeltrav såg hyffsat ut ^^ Juppe har tre lopp, Zolle har tre lopp å Lukii har fyra lopp ;) Sen blire inge mer tävla i juli, bortsett från 1 juli då det är dubbeltrav här då ;p

Anna_
0

Tkt det fanns hyffsade lopp i juli :)

Odena
0

Hahaha trevliga insprängda lopp som de va på Visby =C Inte ett enda, dom behövde väl inte säga att dom skall ha insprängda lopp om dom inte skall ha det =C

amandahandersson
0

#8, men på ett sätt förstår man kanske att dom inte har insprängda på Visby.. Det är ju den där regeln att man måste vara 16 år för att köra ;s :(

Odena
0

#9 de var de att dom satt och lovade att dom skulle ha lopp utanför toton men de såg man ju hur mycket dom höll det =C

equuleus
0

Var ju inte världens bästa proppar precis, blir kanske båda dagarna på östersund, sen Hoting 8 Juli och sen vare slut på tävlingar.

Trav_
0

Fanns typ Gävle o Östersund för mej, men blir endast ös dubbeltrav då jag inte e hemma när det e gävle:P Syrran ska iaf debutera med shettisen på Gävle.. Tycker att det är sämre med lopp och även häst i år!

Hannna
0

Jägersro? Åbergs? Inte inlagda än kanske? Kul att Halmstad kör insprängda lopp under sprintermästar veckan:) Sprintermästaren för både Kat A och B och ytterliggare ett lopp:)

_Jag_
0

jägers och åby då?!?!?!?!?inga lopp alls eller??? synd att halmstads tävling blev inställd sist och att dom inte kör nån tävling i juli heller:O

equuleus
0

jägers var inte inlagd ännu…

Maretto
0

Jaha, jag får la vänta till augusti innan Maretto får inta banorna då. Synd men det gäller att hitta det parfekta loppet Oskyldig

Miii4
0

#13 - Ja det blir en ROLIG vecka förhoppningsvis! Med några SM-aktuella snabbloppare den 3/7 hoppas vi väl på! :D

thilda-
0

såg bara 3bra lopp :( Hoting o Ös

linnrisedal
0

#14 Åbys bana stänger efter våran tävlingdag den 10 juni för omläggning m.m Den öpnar åter i Augusti.

_Jag_
0

# 19, aha okej;), när kommer jägers proppar ut?

jessssica
0

jag tror vi hade ett lopp på gävle bara….:/ menmen :D

tearsofmemories
0

Tkr de var bättre proppar i Juli:P

MonteMira
0

Inga bra proppar för min…Axevalla, gävle. bara 2 lopp denna månad =(

HallonLilly
0

Kan inte öppna dessa länkar med våran medeltida dator xD  Någon som har lust att klistra in den här? (A)

sofia-
0

#24 Här är dom :)

Teja-Bea
0

Det var mycket penninghcp i juli… =(

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tusen
0

#26 Håller med, men det är väl bara att åka till de banor som skriver andra typer av proppar. Det blir tyvärr lite längre resor men då har hästarna i alla fall en ärlig chans.

Tycker det verkar vara mest vuxna (som inte kör ponnytrav) som vill ha penningproppar och helst då med stora prispengar. Har jag fel?

Tyckte det var lite kul förts med nya typer av proppar, då penningpropparna kom. Men nu tycker jag att det helst spårat ur. Loppen har inte alls blivit jämnare med tiden, så som alla "sakkunniga" påstod tidigare.

Belindaa
0

Vars finns propparna till bodens heldag? vad jag ser står boden inte alls med i den där propplistan..

amandahandersson
0

#28, propparna till Bodens Dubbelhelg kommer i början av veckan :)

Belindaa
0

#29 okej :) *väntar med spänning*

btw, vet någon vart det finns så att man kan kolla hur mycket pengar ponnyn har? vet att detta har varit upp 28947 gånger men jag minns inte…

LindaBlomberg
0

Ser inte roligt ut… Mkt penning hcp som jag inte gillar…. Kanske blir någon start i juli iaf.

HansP
0

#28 Kolla på deras hemsida, där finns dom, i alla fall preliminära.

/Hasse

amandahandersson
0

Gah vilka dåliga lopp mina hade på Bodens dubbelhelg… Blir väl typ högst 25.000:- auto för Juppe på fredagen, sen (kanske) montéloppet för Zolle på söndagen. Kanske högst 3.500 båda dagarna för Zolle beroende på hur han går i nu på Solänget och Boden 11 juni… Tråkigt att bara ha dåliga lopp var åt varje häst under en hel dubbelhelg på hemmaplan.

Belindaa
0

Blir nog max 5000:- propparna för Diora, om vi hinner vara startklara och om vi far (beror på hur Bessi klarar sek själv här hemma). Vet inte hur mycket pengar Diora har på sej, vart kan man kolla?
Men tror inte hon har mindre än 2.500:-..

Kima
0

Tyckte det fanns helt okej proppar faktiskt :D

divansson
0

det fanns passande proppar för min ponny, MEN, alla utom TVÅ propar är samma dag/dagen innan/efter! :S Damn, ett lopp på hela månaden :/ Om vi inte ska till axevalla med nån stor häst, men ofta de händer :( ett lopp på en månad, vadå gå under :P

Belindaa
0

Har fått reda på hur mycket pengar Diora har nu så, det blir max 2500:- på fredagen och max 5000:- på söndagen :)

HubbeogMaja
0

Blææ, bare pengeløp jo ! ; s
Noen som vet hvordan det er med ponnier med Norge som drar til Sverige for å starte løp, hvordan det blir med grunnlag og sånt ?
Er 4 russer som kommer fra Norge som har tenkt å starte : )