Hults Defekt 2.06.2 i monté loppet.
frodo bagger 2.25.8
exot 2.52.7
Barbie 2.52.7
jikas sunniva star 2.51.0
Jikas Juliana Star 2.56.1

Karismas GerTi 2.32.0 loppet. rekord. 2.44,2

hade tänkt anmäla..
nån mer som tycker att dom har skrivit knasiga proppar ? endast TVÅ proppar för shettis, där grundlagen är 3.04 (fördel ston)på ena och 2.48 på den andra, caramba har 35, får ju stå hur långt bak som helst ju., osen äre ju 5russ proppar + ett monté lopp för russ oxå.. aja,får vänta till bergsåker då.

fast jag ska nog rida karamellen i montéloppet för russ :) :D

Jonglöri 2,02 loppet han har rekordet 1,59,8
Lilla du i propp 2.26 och 2.19
# håller men att det var lite konstigt med bara 2 shettis lopp
Lilla du i propp 2.26 och 2.19
# håller men att det var lite konstigt med bara 2 shettis lopp

tänkte anmäla men jag hoppar över det.
ska pröva att balancera om Valle fram.Ska åka ner på bergsåker & göra ett snabbjobb istället.
sen siktar vi in oss på bergsåker 15/6-08
Hults defekt är nu anmäld till Monté loppet på dannero, i Sadeln kommer Malin Nässlander sitta :)

när kommer startlistorna ut?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

Vi hoppade över Dannero för denna gång, finns gott om tävlingar resten av säsongen =)
ingen som sett några listor?
PUTT! ingen som har tillgång till kanal 75 som kan kika om listorna kommit ut där?
monté loppet inställt pgr av för få anmälda

inga listor.

fortfarande inga listor?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

snälla kan ngn lägga ut listorna som kan gå in på kanal 75? :P

vem vilka har tillgång till kanal 75?
Finns inga listor ännu !
Skynda skynda skynda ut med listorna
Vad sitter det i egentligen? anmälan gick ju ut igår 15.00 ?! :S

Här kommer listorna, nu äre bara att tippa!
Lopp 1:
Twist vinner före Oskar J.
Lopp 2:
Bäckdalens Etna vinner före Askö Tesla.
Lopp 3:
Frodo Bagger vinner före Salve.
Lopp 4:
Lilla du håller undan för dom bakom, hon vinner före Stuves Pimpim
Lopp 5:
Här vinner Bäckdalens Ninjo före Bäckdalens Rednex.
Lopp 6:
Här vinner Kålmans Polar J:R före Karamellen.
Lopp 7:
Här vinner Ronaldo före Jollina roll.

lopp 1 twist, oskar j
lopp 4 neith
lopp 6 kålmans polar jr, twist

Vad jag ångrar att jag inte anmälde Polenta ändå!
Tycker det var jävligt lite hästar :/ tråkigt

jo sant att de var väldigt lite hästar :(

#26 Fördel då ju ;) Fast ja, det är riktigt tråkigt med :(
#28 fördel för dom som startar, men tråkigt att se på, blir ingen spänning alls i loppen. menmen, dom hade dåliga proppar också :/ men hoppas på fint väder då jag liks ska dit o vara hästskötare ^^

#29 Jo det har du helt rätt i .. :) Tyckte dom hade rätt bra proppar, iaf åt Pollebus :) Men jag anmälde ju inte som sagt .. Hehe, ja du får hoppas på de ;P Hoppas på fint fotoväder jag med om jag ska dit.

ja vi vill ha kanonväder!! ;)
är de ngn som vet vilka tider som gäller på söndag då? jag hittar ingenstans? får man ett program hemskickat eller?
#31 Program får man på tävlingsdagen.
Är de ingen som vet när första start går ? :)

Jag tror Charmgumman vinner lopp 4. Kolla in raden! :)

första start är kl 12 :)
När går kvalet?

Nu så ska vi se ifall jag kan få ihop lite tippningar
Lopp 1, Här vinner Oskar J före Charmgumman
Lopp 2, My dream tar ledningen ganska tidigt i loppet och håller den ända in i mål, Det blir nog vidöppet om andraplatsen.
Lopp 3, här kör jag själv så det betyder väl otur att tippa det loppet ;)
Lopp 4, Ifall Lilla Du håller sig i trav hela vägen så vinner hon överlägset, Annars blir det någon av Stuves Pimpim eller Neith som sätter dit nosen.
Lopp 5, Jag tror att Felicia kör Bäckdalens Ninjo till seger men det som det ser ut så kan nästan vem som hellst bli 2a.
Lopp 6, Här vinner Twist före Kålmans Polar J:R
Lopp 7, Ifall Ronaldo är i samma skick som ifjol så borde han ta hem det här före Lilla Du och trea blir Salve.
Men vi vill se mer tippningar!!!!
PUTT!

Jag åker med Sofia och Lilla Du upp som de ser ut, så jag kommer självfallet ta med mig kameran och fotar ! :) Har ingen häst med mig själv, så jag fotar alla lopp (om jag inte hjälper Sofia med ngt?) !