Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1229 ggr
olesen
0

Betäckning

Hejsan. Funderar på att betcäka mitt sto med Taktik G lr Tomtebos Enoc G isf. Vem tycker ni? Har ni några avkommor efter dessa, skriv gärna rek,samt utställnings res. Lägg in en bild oxå om ni vill =).

SLennartsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh. Jag har en efter Totebos Enoc G. Världens goaste.
Svartkrut. Han har gjort 12 starter och har rekord 2.20,1 och 2.21,7a.

olesen
0

#1 Va fiin han e Svartkrut =)

englan
0

jag har en godkänd hingst efter enoc Engelbrekt 520 har gått 2.00.0 på travet 44p i utställning

VeronicaP
0

Jag har Slättens Hälge och Reveholms Wilma efter Tomtebos Enoc G och båda är jätte sociala och Coola . De är båda 2 år

VeronicaP
0

Hälge

Belindaa
0

#5 åh vad fin Hälge var!

VeronicaP
0

#6 Tack

SLennartsson
0

#2, Tack. :)  Han är så personlig. Han har många tix för sig, tro mej. xD  Han gav min pappa en blåtira förra veckan. *haha*

Christina-Lundberg
0

Enets Daisy är efter Tomtebos Enoc G och min Karsk… och det verkar vara en lyckad kombination:))
Hon har gjort väldigt bra ifrån sig på banan och har mycket spring i benen….

//Lycka till med valet… jag vet att det inte är lätt - men lita på din känsla.

Kris_J
0

Min Karamell är efter Enoc, hon gick nytt rekord i årdebuten 2.09.Det verkar finnas mer fartresurser resurser i henne. Hon har haft semester länge och bara tränat några månader. Stor kram till Zofia som tränar och kör.

Utställningsresultat var det ju också hon är utställd med fina resultat och har fått upp till 42 poäng, redan som ettåring. Hon har fått CH, BIM. Diplom.

Länk till bild:

http://www.grtk.se/bilder/slides/DSC_0503.JPG

Veritas odium paretFörvånad