Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1313 ggr
Saaandberg
0

Rida i Dress

Det är okej att amn rider i dress va? ja menar man måste väl inte direkt ha ridbyxor?så länge det är vita byxor va?

Geminii
0

man behöver inte ha ridbyxor, bara byxorna är vita ;P

Mandi_melizza
0

Jag rider i vita ridbyxor tycker det är skönare..men man kan rida i kör byxor också bara dom är vita så funkar det:)

Maretto
0

Dress funkar utmärkt för mig iallafall :)

Saaandberg
0

Tack alla tree :D <3

Trav_
0

Kan tala om att man förstör dressen om man rider i den, genom att det är annat material på vita byxorna på dressen så blir det svårt att få bort det svarta ¨på dom som blir efter sadeln.

Saaandberg
0

jahaa :S

Tusen
0

Om dressen blir förstörd eller inte beror nog på vilken typ av sadel man rider i. Syntetsadlar färgar inte av sig, vad jag har märkt.Flört

VeronicaP
0

Måste ni i rida i ridstövlar eller räcker det med skor och schortchaps tex om man rider i ridbyxor?

Trav_
0

räcker med skor o shortshaps..

Saaandberg
0

braaah:D

Cnox
0

Men dressen blir missfärgad av sulkysadlarna också

SandraErikssonn
0

Jag tkr det är obekvämt att rida med körbyxorna så jag har vita ridbyxor ist :) Men alla tkr ju olika..

Pinto_4ever
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har aldrig testat att rida i mina körbyxor, men när jag rider hemma med lite pösigare byxor så far dom upp och därför rider jag i ridbyxor. Sen kanske någon/några måste ha sina körbyxor just för att man har en overall. det har ju dock inte jag! Men jag säger som #12 att alla tkr olika!