Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 1444 ggr
CoolaCrossen
0

Resultat Hd 8/6

Är det någon som vet något?

Hannna
0

Vet att Maretto vann montéloppet. Natalie Elofsson vann lopp 2 med Allgunnens Ädla(?). I lopp 3 var det en stenhård kamp mellan Tosan och Slättans Thinny(?), de var 300m före övriga ekipage men båda blev tyvärr diskade alldeles i slutskedet av loppet. (Tosan i början av upploppet, Slättans Thinny efter mål). Så vann gjorde istället Trollslända. Så kan det gå.

PromiseMinanMorfeus
0

#1 Herregud de e ganska sjukt…. Tur för den som låg 3:a säger jag bara;)

CoolaCrossen
0

Vet nån nåt om lopp 10?

_Jag_
0

Emmeros etoile vann shettis montén…Marlon S vann lopp 5 (?) Han vann i alla fall sitt lopp före x krut och quinett mo..

Tyfon
0

någon som vet hur det gick för Rödjernas Sengana?

plutten-92
0

nån som vet hur de gick för dino rex i shettis kvalet och för candy suprice i russ kvalet??

_Jag_
0

ajuste :P Turso b kom tvåa i montén…
I lopp tre vann ju som sagt trollslända sen kom ljungens tindra sen neptun roll och sist men inte minst stina II. Alla godkända satte nya rekord… Allt jag kommer ihåg just nu… :)

Maretto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Maretto vann monté loppet på 2,03, Turbo B gick jätte bra tvåa på 2,10 grattis Trixi och Carabass trea. Känns inte som jag kan glädjas åt min seger med Maretto idag. Hörde att det var mycket skit snack innan mitt lopp och efter ang min ridstil mm. Det gör mig verkligen ledsen och arg. Börjar verkligen lessna på allt skit snack inom ponnytravet. Varför kan man inte bara glädjas när det går bra för andra. Det har inte alltid gått bra för oss, och nu när det väl gör det varför inte bara vara glad för min och Marettos skull? Det ligger så otroligt mycket tid, pengar och jobb bakom dethär. Nä idag kände jag verkligen att detta är inte roligt längre, kanske är det lika bra att lägga ponnytravet på hyllan ett tag. Det ska vara roligt att åka på ponnytrav. Samtidigt är det väldigt roligt med alla som grattar och tycker att vi är ett bra team, det värmer mycket :) 

nemesis
0

#8 det är inget att bry sig om, avundsjuka kallas det…

fortsätt med din stil det går ju superbra!!

skulle man lyssna på allt skitsnack här i världen så hade man blivit helt galen till slut!!

GRATTIS till segern med Maretto

VeronicaP
0

Här kommer resultat :

Lopp 1

1. Maretto 2.03,9
  2. Turbo B 2.10,8
  3. Carabass 2.06,8

Lopp 2

1. Allgunnens Ädla 2.33,2
  2. Gransjös Kinder 2.23,4
  3. Felix  2.28,7

Lopp 3

1. Trollslända 2.29,4
  2. Ljungens Tindra 2.30,2
  3. Neptun Roll 2.29,2

Lopp 4

1. Dalsgårds Jasmin 2.40,5
  2. Majestät 2.44,1
  3. Månstorps Joker 2.49,8

Lopp 5

1. Marlon S 2.04,5
  2. X Krut 2.04,9
  3. Quinett Mo 2.05,4
VeronicaP
0

Lopp 6

1. Emmeros Etoile 2.53,2
  2. Patrons Trott 2.42,0
  3. Allgunnens Yellow 2.44,1

Lopp 7

1. Tosan 2.18,6
  2. Jussi 2.13,9
  3. Ijor 2.18,6

Lopp 8

1. Belinda III 2.11,4
  2. Dynamit II 2.21,9
  3. Emmeros Fantasia 2.22,4

Lopp 9

1. Emmeros Imponera 2.58,9
  2. Fanta II 3.23,9
  3. Morello 3.27,0

Lopp 10

1. Amo-Lis 2.08,1
  2. Tjillevippen 2.03,0
  3. Marimo 2.05,1

Lopp 11

1. Ljungens Pärla 2.12,6
  2. Zamir2.09,4
  3. Ripadals Cindy 2.16,2

Lopp 12

1. Movera 3.02,9
  2. Allgunnens Anny 3.13,0
  3. Gyllebosl.Hampus 3.04,6

Lopp 13

1. Allgunnens Öken 2.47,4
  2. Emmereos Brilliant 2.51,1
  3. Emmeros Etoile 2.55,3

så det är vad jag orkar skriva in , det var väldigt hett idag på banan i Halmstad.

amandahandersson
0

#8, bry dig inte om skitsnacket, allting bottnar bara i ren avundsjuka! Ni är så duktiga, fortsätt kämpa på! :) Grattis till segern!

CoolaCrossen
0

Vet någon hur det gick för Säby´s Allan Cross i lopp 10?

plutten-92
0

Grattis Trixi till andra platsen i monten med turbo!!

Cavello
0

#8 Du och Maretto är ju ett bra team och din stil var ju den vinnande idag så förstår inte varför någon ska klaga. Grattis till segern!

Fick en hel del finfina bilder på er två ^^

VeronicaP
0

#13 kom 5:a 2.06,1

VeronicaP
0

#8 Helt ärligt så hörde inte jag något skitsnack alls efter montén om din ridstil .

Måste säga att det var kul att se Turbo B gå så bra och sänka sig med lite extra kul när de gör det i montén

Tusen
0

#8 Detta är tyvärr baksidan av medaljen (dvs framgångar). Tyvärr är du inte ensam om detta.

Under alla år som vi hållt på med ponnytrav har det snackats illa om olika familjer, barn och hästar bara för att de har framgångar. Vore det inte dags att sluta med allt skitsnack och istället glädjas åt andras framgångar och försöka sätta upp egna rimliga mål. Allt är inte att vinna men visst är det kul. Med rimliga mål kan en placering för en viss häst vara en stor framgång. En uppmaning till er alla som inte unnar andra framgångar är att istället försöka fokusera på era egna mål och var glada om/när ni når dom.

Emsaa
0

någon som vet hur dt gick för emilia med emmeros diva & goyko? (:

Sombatic
0

Skitsnack är inget att bry sig om - var o en har sin stil och huvudsaken är ju att det fungerar!!!

Jag personligen  hörde absolut inget skitsanck och jag tror definitivt inte att ponnytravet är värre drabbat än andra sporter.

Vi har hållt på med ponnytrav i många år och vet att framgång kräver mycket hårt arbete, rätt foder, rätt träning, rätt utrustning, rätt skoning till varje häst och det viktigaste ett bra material all jobba med -- dvs rätt HÄST Ingen får framgång utan allt detta.

Ponnytrav är kul!

Ingela.

sanne
0

Grattis till fina resultat !! kul att det gick så bra med Felix oxå !!

gratta dina töser oxå Gonkan !

Saaandberg
0

#8 #14 #17 TACK!! :D Jo jag kan inte beskriva hur kul det var att Turbo gick så fint, det trodde jag ALDRIG!! Speciellt i monté desutom!Skrattande

#8 Bella du vet att folk bara är avundsjuka på dej för att det går så bra för dej!! Du har talang tykr jag och att folk inte kan hålla sin K**t är För****igt!!!!!! Ja, att sluta skulle vara skönt ibland, men förtsätta kämpa är bättre för att sen ta dom med Storm:D Du och Maretto är DREAM TEAM !!! Heja Bella och Maretto Skrattande

*Jag hörde att det varit väldigt mycket skitsnack om Turbo, tråkigt!! Men jag måste erkänna att det var så kul att visa att dom hade fel, att han Kan gå, bara han vill!!!*

Majjebus
0

Jag känner mig nöjd med min dag men kunde ändå inte glädjas till 100% för att när ja hör att vissa är sura för att jag ibland vinner över dom så blir jag helt less.

#8 , Bella , skit i vad alla andra säger , Din stil funkar ju på Maretto. Jag håller med dig att det är jobbigt med allt skitsnack. Jag hoppas verkligen inte att du lägger det på hyllan för att nu när det går bra så är det ju bra så fortsätt tävla o skit i vad alla säger , det e vad jag tycker. Bara för att dom blir sura för att deras hästar inte vinner o Liknande

muskot
0

Grattis till alla som vann idag! Speciellt grattis till Nathalie för vinsten med Marlon! Vilken revansch från i fredags!!!!

VeronicaP
0

# 24 Instämmer med dig

klant
0

#8 skit i vad folk snackar om och grattis till segern idag!

amandahandersson
0

Btw, tycker Bella har väldigt snygg stil när hon rider! Ser proffsigt och bra ut!

Mille
0

Russ är så kluriga (och tjuriga) så hade de tyckt att något var fel så hade de inte sprungit så bra!

GRATTIS till alla fina segrar, placeringar och tider

Rajmon
0

GRATTIS BELLA TILL SEGERN IDAG!!! det gjorde ni bra!! precis som vanligt;) Dream Team<3

Grattis även Nathalie till vinsten med marlon och den super fina sänkningen!!

SLennartsson
0

Grattis till alla! :)

Jo tack, skitsnack finns det gott om inom denna sport! :O

GingerDino
0

bella du var jätte bra i dag………jag tycker ni ska skita i vad alla andra tycker ni är ett as bra team……Grattis till segernGlad

Maretto
0

Tack det värmer verkligen att höra :)

VeronicaP
0

Hade precis gjort färdigt på HPTS nyhets sida lite resultat och lite bilder när mitt frontpage släcktes ner och inte hade jag hunnit spara det heller så ni som väntar på referat på HPTS hemsida får vänta för nu ger jag upp och går och lägger mig . Ledsen

Godnatt .

ryttarn
0

#33 CTRL-S är bra att trycka var 10 sekund när man jobbar med MS produkter ;-) vet hur det känns när arbetet går upp i rök….

Stort grattis till Ijors tredjeplats och ett snygt rekord, pappa Tejas Monljus hade inte en lika bra dag på jobbet, men han kommer igen….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

#34 Tack ska försöka komma ihåg detta *ler* men du vet det tänker man inte på när man sitter miss i natten och uppdatera .
Tack vi är jättenöjda med Ijor han gick jättebra och han är ju bara så härlig.  Det var ju tråkigt men det går bättre nästa gång.