Resultat SPTF
Är det fler än jag som inte kan se några resultat längre på SPTFs hemsida , alla månader är raderade det enda man ser är datumen?

Ja jag skulle också in och kolla…men fanns inga resultat där
mm jag vet.. vad har hänt??? JAg skulle läsa resultat idag men det finns ju inga kvar:S

Så skönt att det inte var jag då *ler* man började ju undra om jag hade fått knäpp på datorn.

Står på förstasidan att dom har datorproblem.

men Miia det är bara så att jag kan inte se det heller när de gör lämnar de snabbmeddelande , för det programmet de använder då stoppar mitt visruprogram så när jag ska läsa där måste jag koppla bort skyddet och det gör man ju inte precis varje dag .. *ler*

Jaha, dont shoot the messenger :P

He he lovar , jag har faktistk varit på SPTFs hemside ansvarig om detta då jag inte är ensam om problemet men har inte hört något mer om det , så i gång i veckan brukar jag stänga av skyddet snabbt så jag hinner se om det kommit något nytt *S*
Ni har väl sett att det finns direktlänkar till en del resultat här, va? OM det är något särskilt ni söker…

Det är helgens resultat vi söker Anna
#9 Ah, oki… det har jag ju inte hunnit få in, förstås…
Men jag ska klura lite, för jag har hittat systemet i hur de namnger resultatfilerna… Finns filerna på plats kanske jag kan göra länkar, ska prova!
VILKA tävlingsplatser är det ni söker resultatet från?
Edit:
Det finns inga resultat utlagda än… HÄR finns samtliga resultatfiler 
Visby Bergsåker och eskilstuna