Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 430 ggr
VeronicaP
0

Resultat SPTF

Är det fler än jag som inte kan se några resultat längre på SPTFs hemsida , alla månader är raderade det enda man ser är datumen?

Ogge
0

Ja jag skulle också in och kolla…men fanns inga resultat därFörvånad

Cecilia_
0

mm jag vet.. vad har hänt??? JAg skulle läsa resultat idag men det finns ju inga kvar:S

VeronicaP
0

Så skönt att det inte var jag då *ler* man började ju undra om jag hade fått knäpp på datorn.

Miii4
0

Står på förstasidan att dom har datorproblem.

VeronicaP
0

men Miia det är bara så att jag kan inte se det heller när de gör lämnar de snabbmeddelande , för det programmet de använder då stoppar mitt visruprogram så när jag ska läsa där måste jag koppla bort skyddet och det gör man ju inte precis varje dag .. *ler*

Miii4
0

Jaha, dont shoot the messenger :P

VeronicaP
0

He he lovar , jag har faktistk varit på SPTFs hemside ansvarig om detta då jag inte är ensam om problemet men har inte hört något mer om det , så i gång i veckan brukar jag stänga av skyddet snabbt så jag hinner se om det kommit något nytt *S*

AnnaLundin
0

Ni har väl sett att det finns direktlänkar till en del resultat här, va? OM det är något särskilt ni söker…

VeronicaP
0

Det är helgens resultat vi söker Anna

AnnaLundin
0

#9 Ah, oki… det har jag ju inte hunnit få in, förstås…

Men jag ska klura lite, för jag har hittat systemet i hur de namnger resultatfilerna… Finns filerna på plats kanske jag kan göra länkar, ska prova!

AnnaLundin
0

VILKA tävlingsplatser är det ni söker resultatet från?

Edit:

Det finns inga resultat utlagda än… HÄR finns samtliga resultatfiler Oskyldig

brawina
0

Visby Bergsåker och eskilstunaGlad