Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 902 ggr
eehlin
0

Snabblistor 3 åringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja veta tider för årets 3 åringar, finns inga listor på sptf…

ErikaAndersson
0

Jag meed =D

AK47Kalashnikov
0

Det finns en snabblista på sptfs startsida, dock över samtliga startade hästar oavsett ålder per 080528, ni får nog kolla efter den!

Tusen
0

Det är inte så många treåringar som startat ännu men i bifogad fil kan du titta hur de som startat fram t.o.m. den 28 maj i år har gått som fortast. De som startat senare har jag inte orkat kolla på resultatlistorna efter så det är möjligt att denna lista har med alla startade treåringar. Det kommer väl längre fram antar jag.

AnnaLundin
0

#3 - är det inga treåriga A-ponnyer som startat? Flört

pumbaj
0

Finns det nån snabblista för 4åriga russ ? :)

Hannna
0

Såg en jättefin 3-årig debutant på Halmstad i helgen. Men orutinen satte sina spår och ett felsteg in på upploppet när hästen blev kvar ensam i ledningen efter att enda hotet galopperat resulterade i en diskning. Skulle gått runt 2.10 annars. Alla ska gå så fort numera, tur man inte håller på själv längre. Flört

ErikaAndersson
0

Jag vill ha för kat.a ;)

Zeleno
0

nån som har för 4:åringarna?

Pikant
0

jag vill också gärna veta 4-åringarna :)

Tusen
0

#4, #5, #7,#8 och #9 Självklart finns det på alla i olika åldrar och kategorier. Nu orkade jag bara göra en, men om någon vill kan den väl ta hand om de andra listorna. Flört

Listorna ligger på sptf´s hemsida, första sidan, längst ner. Där är alla startande ponnysar med oavsett ålder. Lättast är att bara gå in där och titta. De står i ordning efter snabbast tid.

pumbaj
0

Jag hittar ingen lista för de som hittills startat iår, var finns den`? Hittar den inte på Sptf´s startsida längst ner.. ? :O

Tusen
0

Har du verkligen varit inne på SPTF´s hemsida. Allra längst mer på startsidan ligger en länk som heter:Snabblista per 080528

Tyvärr går det inte att länka till dessa listor.Ledsen

Gör ett nytt försök på: www.sptf.nu och skcolla allra, allra längst ner till höger. Där borde du hitta dom.

pumbaj
0

Det står ju ingenstans :O de står bara "tips för prop-skrivning" och "info ochg nyheter från sptf"…

pumbaj
0

Det va fel på datan :O hitta de nu ;)