Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 788 ggr
BralligaBruttan
0

E: Jutard / E: Tomtebos Enoc

Undrar bara om det är någon som har avkommor efter Jutard som startat på travet o vilket rekord i så fall?!

Likadant om Tomtebos Enoc?

[Mariaaaaaa]
0

Frodo Bagger är efter Tomtebos Enoc G, ägs av Solängets travsällskap och "jobbar" i travskolan, han gick i senaste starten nytt rekord på 2.24 och blev 3:A ! Han är nu 5 år.

BralligaBruttan
0

Okej då får man gratulera =) !!

Hur är han o ha o göra med?

johanna9
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag hade Hagdala Karamell efter Tomtebos Enoc innan.. hon va väldigt snäll o köra o pyssla med.. hon gick 2.11 när ja hade henne. men nu när den andre tjejen har henne sänkte hon till 2.09 första starten på 2 år.

Karamell på bilden.

savrarpstuteri
0

Godkända hingsten Engelbrekt 520 travade för första gången under 2 minuter på Mantorp i söndags. Han blev 3a på 1.59.7!!!
Gissa om vi är stolta o glada Glad!
Bilden är från ett tidigt skede i loppet.

BralligaBruttan
0

#3 Okej det va ju bra =)!

Hur var hon o köra het eller lugn?

BralligaBruttan
0

#4 GRATTIS!! det är inte dåligt.. är han efter Tomtebos Enoc?

johanna9
0

#5 het va hon inte. men hon tyckte de va kul o springa. du behövde knappt gå på henne med spöet. en väldigt rolig dam..

savrarpstuteri
0

#6 Tackar!
Ursäkta att jag glömde skriva att han är efter Tomtebos Enoc………Generad
I min iver när jag skrev "glömde" jag att det frågades efter avkommor till två hingstar!

BralligaBruttan
0

Ingen fara Skrattande.. Vet du om Engelbrekt är första hästen efter honom som går under 2 min?

[Mariaaaaaa]
0

#2 Han är grymt trevlig, lugn och fin och funkar jätte bra som kurs ponny, men tänder till lite extra när det helstängda åker på och man kräver lite mer av honom. Men han är en ritkigt trevlig ponny!

savrarpstuteri
0

#9 Det vet jag tyvärr inte.

SLennartsson
0

Jag har SVARTKRUT som är efter Tomtebos Enoc G.
Han är en svart hingst, väldigt smäcker och enligt mig världens finaste. ^^
Han är lite knpeig, men världens goaste. Han är sätt svårkörd och stark, kan ha en del fuffens för sig, men gör det inte för att jävlas. Han lever väl helt enkelt upp till sitt smeknamn Puckas. :D

Han har gjort 12 starter (1-2-3 tror jag) och har rekord 2.20,1 och 2.21,7 a. Han har mycket mer att ge och tränar långt under de tiderna.

BralligaBruttan
0

#12 Ja just det… ja han är fin har mött han ett par gånger =)!!

[Mariaaaaaa]
0

Tomtebos Enoc G, vad har han för rekord och någon som har bild på han?

SLennartsson
0

#13, *hehe* Tack. :) Ja, nu när du säger det så. :P

Skiwkis
0

jag har en efter tomtebos enoc en treåring (RUZ heter han har precis kvalat o gör sin första start på söndag i östanåkra :)