Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 942 ggr
hermitage
0

u:Fina

nån som har en avkomma efter henne??

jag har en som heter Funiper e:juniper han är världens snällaste häst.

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Polenta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner en som har haft en avkomm u. Fina :) Hon heter Urtina e. Kej f.1999

Hm, hon skulle ha henne till trav, men jag vet inte om hon är startad, har för mig att hon är de. Köpte henne ifrån Östersund om jag inte minns helt fel.

Bifogar en bild på henne, detta är år 2005 så ett tag sedan, minns inte ens om min kompis startade henne något :P

Hon såldes till Delsbo Kör och ridklubb, vet inte om hon står kvar där faktiskt.

Snäll och trevlig häst att hålla på med iaf :)

Mille
0

Prata med Hagelberg på iFokus som äger Fina

Hagelberg
0

Urtina bor i Delsbo där hon är ridskoleponny. Hon har tävlat i hoppning lag div 2 och i år blir det lokala tävlingar pga ryttarens ålder. De är supernöjda med henne och hon trivs ypperligt.

Sen finns Amandus (e:Oidipus) i Finland som har rek 2.02.1. Efter Oidipus finns även Bodil (Göteborgstrakten) tävlad i klubbhoppningar, Catya, vet inte riktigt var hon är. Efter Juniper finns då Funiper, min Cerefina som ev ska säljas till min syster och Eniper. Eniper finns på stall Nordangård i Skåne.
Sinter efter Milton som är till salu, Medix efter Anix rek 2.2? numera gårdshäst. + fler Skrattande. Fina fick ju sitt 18:e föl den 14 maj. Ett stoföl efter Tokajer ML 606

Hagelberg
0

Amandus sänkte sig i måndags och har nu rek 2.00,3!

Polenta
0

#3 Vet att Urtina bor där, dom som ägde henne förut sålde även russvalacken Clown dit, men han är såld och jag har sett annonser på honom ute igen .. :)