Karsk, Lilla Du, Charmgumman och Jonglör är vinnarna jag kommer ihåg. Karamellen var först imål men snubblade strax före mål och galopperade på det mest irriterande stället :(

Grattis till vinnarna! vem körde Jonglör?
#2 Malin Berglund

#3 okej :)

Grattis Sara kanon kul ;D
Maria Jönsson vann sitt lopp med Salve, i samma lopp blev frodo bagger tvåa med anna brandell, Exot och Barbie opl i sina lopp. Jikas Juliana star 4:a tror jag. Sen förlorade Linda jönsson med salve på målfoto mot lilla du och blev tvåa. Tristan klarade inte kvalet, gick på 2.48…
Oskar J blev trea , sen minns jag inge mer … Jo, Penni blev diskad !

Hejsan :)
vad gick Oskar J för tid?
#7tror han gick typ nånstans runt 2.03 =)

tider? =) jag är lite nyfiken just för att några ska jag tävla mot här i boden så då vill jag veta vad dom gick för tider (;

glömde en sak;s grattis till alla det gick bra för ;)

Grattis Charmgumman! Någon som vet vilken tid hon gick?
Grattis Jennifer och GerTi som placerade sig som 4:a och sänkte sitt rekord rejält!

Grattis Mirelle å Charmgumman önskar gammelmatte
Gumman vann på 2.12.2 och kom 2:a på 2.11.3! ingen galopp och hade krafter kvar! pappas flicka? :D

Grattis sara och karsk! :D
Tack så mycket :D Det var otroligt kul att Karsk äntligen vann :D

Grattis till Sofia och Lill Du, både till seger och nya rekordet!

#15 Grattis, vad roligt! Stolt pappa här i hagen!

#6 Jag var trea med Frodo inte 2a ;)
Grattis Maria och Linda till första och andraplatsen med salve!
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

Bilder någon?

Någon på Lilla Du?
#21 jag såg att jag skrev fel nu ^^ haha.

Vilken tid skulle Karamellan fått om han inte hoppat över mål?

#23 Har en massa bilder på Lilla Du, känner Sofia med så jag har lite träningsbilder med :)

#26 Fick du nå bra bilder på Frodo?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

#25 Vet inte sluttiden men syrran klockade sista 1000 1.49,9

#25 , #27 Om Karamellen var jämnsides med segraren över mål linjen skulle slut tiden ha blivit 1,52,1 alltså rekord med en halv sekund ! Var ej kvar och såg loppet så jag vet ej om det var hårt i mål ? men rekord minst med en halv sekund 

skulle vara #29 istf #27

Okie, va roligt att han börjar komma igång nu.

Anna jag skickar dom över msn :)
någon som har bilder på charmgumman? :)

#34 Jag har, men dom är inte klara, skriver här när dom är klar :)