Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 1132 ggr
amandahandersson
0

Resultat Boden 13 juni

Segern på Boden i onsdags (11 juni) var inte nog för Norrskenets Jupiter och Elina Andersson, som idag vackert skaffade sig ännu en 1:a i raden när de vann Lilla Fördel Boden på Peabtravet!

Elina gav Juppe ett schyst lopp, och han stack fram på upploppet och tog segern med drygt en längd till godo. Segertiden blev nya rekordet 2.40,1* (en tiondels rekordsänkning).

2:a blev tappre Jikas Sue Fia - Ellen Nyström, som ledde i stort sett hela loppet. 3:a blev Norrskenets Hotrod - Martina Svensson som också gjorde ett mycket bra lopp.

Juppe var även titelförsvarare i detta lopp, då han vann loppet förra året. Och ja, det gick vägen även i år! Hur det blir nästa år står i stjärnorna ;)

Stort grattis allihopa till fina placeringar! Såklart ett extra stort grattis till Juppe och Evert! Vilken drömstart ni fått på eran karriär tillsammans, och det känns verkligen superkul att Juppe fortsätter vara utvecklas trots sina 10 år. Jag är stolt över att se er tillsammans på banan, ni är så fint ekipage!

Fredag den 13:e är ingen oturs dag för Juppe och Evert i alla fall! :)

Kramar /Amandah

linlan
0

grattis :)

amandahandersson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en mycket nöjd ponny, kusk, tränare och ägare i vinnarcirkeln :)

johannaolofsson
0

Grattis igenSkrattande Kul att det går så bra!

deweycheatumnhowe
0

Stort Grattis, verkligen börjat bra för Er i år..

Jennie_A
0

Stort Grattis! Vad roligt!

Belindaa
0

Stort stort grattis! :D

jenniferaronsson
0

men gud, grattis igen :) !!

fredrikaa
0

GRATTIS TJEJER <33

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

BodenPerre
0

någon som fotade då?

i så fall kan jag få foto på nr 1 Telia Cool

Klara_Svensson
0

grattis evert jag trode på dej hela tiden och grattis elenoch martinaGlad

CarinaO
0

Grattis Elina till vinsten idag :) Och Grattis också till Sue Fias andre plats med Ellen :)

Pinto_4ever
0

telia - pernilla hietanen

BodenPerre
0

Tackar :) super fint foto marre Cool

amandahandersson
0

Resultatlista.

sofienordmark
0

Grattis, vilken kanonstart ni gjort på detta året ! :)

thilda-
0

Grattis =)

teamvilse
0

Grattis Grattis Grattis Grattis! :D
Skulle ha varit dyrare på han om jag visste att han skulle bli så här bra ;) Håller tummarna på att det blir en 1:a i raden nästa gång med :)

amandahandersson
0

#17, haha, ja fast tur för mig ändå ;) Nej men han är en kanonponny och har alltid varit! Han är så snäll och alla älskar honom, så det är bara tacka för att vi fick köpa honom :)

Nästa start blir det nog ingen seger, för då är det penninglopp på Östersund! Och nu blir det väldigt tufft för Juppeman, 2.40,1 i rekord och 17.275:- på kontot är inte lätt!

amandahandersson
0

Målfoto.