Vi hade tänkt anmäla till 2.13 o sämre auto men nu har både Mercan och Monljus gått under den tiden. Vi får se vad TT hittar på den 8e på Mantorp, går hon en lämplig tid i rätt härad så kanske vi kommer, annars har vi inga hästar som passar för de propparna tyvärr.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ska tävlingsdagen bli av nu? Hörde att den troligen skulle ställas in. Synd isåfall Maretto har fint monté lopp …

kanske anmäler till 2.00 loppet med yra:)

tror där va ett lopp till min treåring. :D

#2 jo om vi får tillräckligt med anmälda så blir det av

kanske beror på vad som händer.

Kanske ska dit å fota, beror på om jag har sjuss

Gusten skall förhoppningsvis starta!

Det hoppas vi

Jag hoppas att vi också kan anmäla någon , har inte kollat in propparna ännu om jag ska vara riktgit ärlig.

Jag ska anmäla neptun till 750 och 1800 propparna. Han har 1450 kr på sig.och 29.2 i rek…Dagen efter jag kommer hem från kreta klockan tolv på natten =). Jag hoppas bara att hans allergi lägger sig tills dess. Vet sa att det inte skulle va något problem men inte lätt att tävla när man hostar :S Men jag hoppas verkligen jag kommer iväg =) Kan man bara anmäla på måndag melllan 8 och 9? Då är jag i grekland….

Åker in med Turbo isf till montéproppen.. :D
#1 Ja hoppas ni kmr ner;)

#12 Nu gick TT 2.09,9 och då får hon inte vara med i autoloppet o pengahcploppen är felkonstruerade för att passa våra hästar…. Så det får bli ledig helg för kuskar och hästar…. Har ju haft som tradition att åka till Åby på midsommar….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

*snyft*
ville dit , men men :(

ska anmäla tinny till tillägg vid varje 200 o kanske tiffy till 2.00.
Foto:Farmens Stuteri

ska tyvär inte dit, ska på tråkigt släkt firande:(

Candy surprice hade jag tänkt att starta i någon av den första russ propparna

Tänkte anmäla Befana till 2.00 loppet:)
Ska anmäla Chivas till 2.oo loppet, och ev Halvar, om han går bra vid bygdetravet på åby den 14.

#23 Ja det gör vi:D
får se om mina vill gå något där^^

Jag ska dit med Hagdala Lara Croft rek 2.36?a Pengar 8.800?
årsdetbut på 2.41.1 Jägers 2:a

Vi får se om vi anmäler någon där finns lopp både till Ijor och Jasmin tror även där är till Dee . Dee men allt beror på om jag orkar köra den helgen också *S* ska ju till Kalmar helgen efter ;-)

tog en bra tid innan dom svarar. telefon svararen vart igång till tjugo över typ.

#28 ja jag märkte det också, så var det nån låt som höll på i tio minuter :S haha. Det var tydligen lång telefonkö, bra det,då knakse det är folk som anmäler! :)