ÖA 15/6 !
Om någon vill så kan jag ta kort . Det är bara att säga till : Lopp / Nummer / Häst .
Kan ev. komma
Stall Bråna
HEJ
Jag undrar om du kan ta kort på Lopp 2 nummer 8 Häst Gransjöns knutte
Loppn 7 nummer 3 häst Gransjöns knutte
Du kan skicka kort till patrik.hemma@hotmail.com

ta gärna kort på Neas karenina i lopp 5, nr 4!
#1 , 2 : Ja , det är klart att jag kan fota .
Stall Bråna

Cotton Field nr.3 Lopp 1. :)
Vill du fota Arnold nr 6 och Bonzon nr 8 i lopp 3, Decibelle nr 2 lopp 5, Nicke II nr 2 i lopp 6, Celektra nr 6 i lopp 8 och Arnold nr 2, Rosalind Ernst nr 3 och Ernst Ronaldo nr 5 i lopp 10?
Vore jättesnällt :)

Fota gärna Esina lopp 5 nr 3 och Nils lopp 6 nr 3
#1,2,4,5,6: Japp , det kan jag göra!
Stall Bråna

fota gärna ruz lopp fem nr:8 :)

Du får gärna ta en bild på Sävrarps SMS i lopp 5 och Bertcz i lopp 6
Tyvärr så missade jag lyft till Öa ……
Stall Bråna

Jag har lagt ut några bilder från dagens lopp.
Kat. A:
http://www.pixbox.se/alb830197
Kat. B:
http://www.pixbox.se/alb830137
Du är verkligen duktig Carl-Henrik, lova att fota mig när jag ska starta mina hästar. ;D

#11 va inne och kollade dina bilder, superfina :) men det ser ut som att det händer en liten olycka med massa hästar som reser sig,hände det nåt allvarligt?
#11 kanon fina bilder.Kul att se stegen,konsentrationen på barnen.
Men har du ingen på Oboy.
Att döma på bilderna så såg de ut att hända en del i nybörjarloppet för russen. Hoppas det gik bra med alla!

Finfina bilder Carl-Henrik!
Det slutade bra, ingen kom till skada.
Det var 8 hästar på start, blev stökigt i första starten men efter omstart så kom alla iväg. Duktiga kuskar som reder ut situationen.

Alltid lika fina bilder C-H :)
Den dära Vit nr 8. den stegrar sig lika högt som luddan då hon lägger sin vresiga sida imot mig ^^

Tack för alla vänliga kommentarer om mina bilder!
Ni som har bett om fler bilder, tyvärr har jag dåligt med tid just nu, men skriv till mig på:
carl-henrik.bondesson@hotmail.com
och berätta vad ni vill ha så ska jag försöka att skicka över dem så snart som möjligt.