Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 654 ggr
divansson
0

Skjuts - Eskilstuna 27 Juni sökes!

Hej!

Söker skjuts till Eskilstuna den 27 Juni. Jag har ett russ, han är jättelugn och snäll med andra hästar, och står helt stilla i transporten. Vi bor i Insjön, det ligger 30min från Rättvik och 40min från Romme, på ett ungefär. Vi går på på endera Romme eller Rättvik, så det är barar att hämta oss där i så fall.

Men vi åker inte med hem, eftersom då har jag skjuts av mina föräldrar. De vill bara åka en gång fram och tillbaks alltså.. :P

Hoppas någon förstår hur jag menar. Det vore så underbart snällt. Annars får jag bara starta där en dag, vilket känns ganska tråkigt md tanke på att han endast har ett lopp hela nästa månad, plus att jag gärna skulle vilja vara på dubbeltrav i eskils.

Lägger till att om någon har någon att tipsa om så får ni gärna säga till!

divansson
0

sen skrev ja lite konstigt. Men jag och min ponny åker med antingen dit, eller hem. Spelar ingen roll alls vilket som.

Sen kan vi skjutsa också antingen hem eller dit. Så om någon bara har skjuts en dag så går det vel att lösa det mellan oss då? :)

divansson
0

Men snälla :/  Är inte farlig :S

Cnox
0

Hoppas du hittar någon!!

Saiop
0

tyvärr har vi fullt i transporten, jag hoppas verkligen du hittar någon som vill ställa upp

EmiliaLeo
0

OM vi åker med en ponny på fredagen (vilket beror på om det är kval då) så får du såklart åka med oss ifrån Romme. Men det vet jag inte än så kan inte säga säkert ;/

divansson
0

Mm..

#5 okej, har för mig att det skulle vara kval?

NatthaBlom
0

Jag har inte bestämmt helt ännu::S kanske jag bara åker ner på fredagen o kanske med bara en häst! Jag ska fundera ut det så fort jag kan!:)