Hjälp!!
Hallå.. Jag såg på res på solvalla att Chesnut Fire med Daniel Åkerlund hade startat. Någon som vet vart man kan få tag på honom, lr har dom någon hemsida. Vart står ahn någonstans. Om det är den shettisen jag tror att det är, så är det min lilla skit =).. Har funderat på vart han har tagit vägen. Någon som vet .. Hjälp isf =)

putt
du kankse kan titta i startlistorna vem som äger h*n

Den hästen vart stulen i Sverige, sedan såldes den vidare till Norge (visste ej att den var stulen), där var han ett tag, innan det sedan var en i Rättvik som köpte han (då såklart ovetandes om att han var stulen!). Jag känner dom som har han nu. Men iaf. Förra året skulle den starta, men då kom det fram att de inte hade fått nåra papper osv. så det gick inte att tävla. Men sen hördes dom med de som fått han stulen, men de ville inte ha tbx honnom. Så nu är det Ingebjör som bor i Rättvik som har honnom. Daniel är där och tränar och tävlar ponnyn bara.
Ingebjörn är en av sveriges bästa veterninärer, och hästar från hela landes, samt Norge åker dit med sina hästar, så han är bra.
Jag brukar se den shettisen ganska ofta, en liten urgullig fux, ser ut att må jättebra och är hemskt fin och välmående..

#3 jasså ojj.. ja det är han jag tävlate.. såg att han va efter Hamras fröken,. Vi har hans mamma här hemma =)

#4 jaha. Vad kul :)

En bild från i lördags!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Ne gud va fin han e=) Lilla killen