Här kommer listorna
Tack så mycket! // Rebeca Johansson

heja sorn!! De här vinner ni! :D

Ska du va där och ta kort Therese??.. Isf vill du ta på Ocka =)

haha tack stina :D Hoppas att vi får placering iallfall långt fram ;) . Hehe mamma är inge bra på att ta kort men kommer vi i håg kameran (vilket vi brukar glömma) så kanske syster kan ta lite kort hon är duktig.

Är det någon annan som kommer dit med kamera så får ni gärna ta kort på Sornis :D

Sorn vinner hur lätt som helst!!=)

Haha vad gullig du är cornelia. Som sagt hoppas på placering. finns ju 8 hästar till som har chans =).
#4 Ska försöka hinna ut men det beror lite på när loppen går, jobbar… Annars fotar jag!=)

haha oj var det dig hon menade :l hehe men som sakt har vi kameran med oss blir det kanske något kort. =)
Här kommer programmet, ser ut att bli en rolig kväll med mycket aktiviteter runt omkring!:)

shettis loppet vinner Aglaya :)

Håller tummarna för alla Ax ekipage!! Se till att vi får en hemma representant i Stockholm//Lotta
BTW glömde tillägga att jag hinner ut till B loppet så jag ska försöka knäppa några på Ocka Emma! (Om det va mig du mena:)

#14Japp va snällt =)

Therese, du får gärna fota Klang :)

jag kanske ska dit å fota, beror lite på.

Jag kommer nog att vara där men de är osäkert om jag hinner fota något.

Ni får jättegärna fota Sorn och Rebeca Johansson om ni har kameran med er, vi kommer väl glömma den som vanligt :)

Aglaya vinner shettisloppet
KOmmer nog dit och fotar , pappa kör i lopp 1 så jag är nog där

Är det någon som vet hur det blir med värmningen får man vara på banan och värma?

#22 inegn aning, men jag värmer på unghästbanan :P

#23 okej. har aldrig varit där förut. så vart ligger den?

den ligger bakom stallen.. du kommer nog se den .. Annars får du la ta rygg på mig :P

hehe okej. hehe får göra det ;) löser sig säkert när vi kommer fram hoppas jag :P hehe låter som det är väldigt stort.

#26 Varje gång jag har vart på axevalla o kört insprängt så har vi fått värma på banan, storhästkuskarna där hejjar till och med på en och är väldigt trevliga :), hemma på sundbyholm är ponnyerna verkligen inte omtyckta, vilket jag tkr är väldigt tråkit :(

#27 hehe okej det låter kul =) det blir nog en jätte bra dag i morgon hoppas vädret är fint bara. Ne sundbyholm går alla in och kollar vad dom ska satsa i nästa lopp istället. // Rebeca johansson

heja jannie:D<3

#30 Tack,, tur att det är en som tror på mej xD
VI SKA ÄGA DUBBELTRAVET :D <3333

Är det någon som vet hur det har gått i loppet?:)

KAT A Vanns av Aglaya och Diana Olsson!! Grattis Diana!!!

Grattis!
#33 vet du hur det gick i kat B?:)

Resultat;
Kat A:
- 1. Aglaya 2,42,2
- Emmeros Jennie 2,53,9
- Sörbys Profs 2,53,5
- Juliano 2,57,5
- Gavina 3,01,3
Kat B
- Druva 2,10,5
- Klang 2,07,1
- Sorn 2,06,4
- Aristocrat 2,11,5
- Sindy II 2,20,1
Grattis till Diana och Rebecka!! Även grattis till alla andra placerade Ax ekipagen…

Grattis till Sorn och familj till en fin 3placering

STORT GRATTIS TILL DIANA<33
Grattis till segern med Druva Oxå=)

Grattis igen Dianis, ni var helt överlägsna :D <3
hejsan hoppsan grattis Diana de ´var ju kul… många kramar julia och madeleine 

Tack så jätte jätte mkt!! :D .. Hon var verkligen kanon fin ida! :D TACK! Kramar Diana å Aglaya :D

Nån som har bild på Emmeros Jennie? :)

#38 Tack cornelia. Han var inte alls bra igår. gick som en kratta. Grattis till alla ax som det gick bra för ;) haha.

#48 tack så mycket vilken fin bild på Sornis :D