Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1510 ggr
Rajmon
1

Lackerad Hjälm!

Hejsan! Jag behöver hjälp med att hitta på mönster till en hjälm… Är öppen för ALLA förslag;) Hjälmen ska vara i gult och blått!!

SLennartsson
0

Jag också. :P
Så är det någon som är duktig på att rita eller vet nån sida så kan ni la höjta till? :D

Jagz
0

Jag med, i rött och vitt. Tacksam för förslag!

Xenia_
0

När jag beställde min lackerade hjälm eller innan så fick jag kolla på foton men även låna med mig cd-skivor hem med hundratals olika hjälmar med olika mönster på. Så kunde jag själv pussla ihop olika mönster från olika hjälmar som jag ville ha på min hjälm.

LLennartsson
0

Jag har redan kommit på hur min hjälm ska se ut :S

Stall Bråna

AliceLusensky
0

Jag visste inte hur ja ville ha min hjälm,, så ja sa vilka färger ja ville ha på hjälmen och sen sa ja att ja ville ha lite ruter (jag har rutig dress) på hjälmen. Sen så fick han bestämma helt själv hur den skulle se ut. :) Och jag blev jätte nöjd med den :D

Xenia_
0

#5 Ja, så kan man ju också göra! Om man inte vill bestämma själv hur man vill ha den såklart.

HallonLilly
0

Jag gick in på Aubiose, (en hästsport butik i Borlänge, för er som inte vet :P) och valde först vilken hjälm jag skulle ha, alltså modell, och sedan så fick jag titta i ett litet "fotoalbum" på några hjälmar som KentA gjort. Det som Ola rådde mig om, var att jag skulle ge honom "fria händer", alltså att man låter honom bestämma hur den ska se ut. Min blev att se ut såhär:

HallonLilly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äsch, bilden kom inte med :/

HallonLilly
0

En till…

HallonLilly
0

Och en sista… :)

Xenia_
0

Min hjälm är också lackerad utav KentA. Men jag valde själv hur min skulle se ut.

HallonLilly
0

Jaa, det kan man ju SJÄLVKLART göra, om man vill :) Det enda som är ett MÅSTE när man beställer hjälm är att man skickar in färgkorderna. Det enda jag sa var att jag ville ha mitt namn på sidorna, och att jag gärna ville ha stjärnorna med som jag har på dressen :)

AliceLusensky
0

Han lacka min me :D

ErikaAndersson
0

Såhära ska min hjälm se ut när jag har fixat den :) (silver & svart) den är kanske inte så fint fixad men fick ta en bild från google och sen fixa resten själv ;)

ErikaAndersson
0

Och såhära ser min dress ut, så det kommer passa fint! Någon som har nån annan ide om hur jag kan få det att passa?

johanna9
0

KentA ha lackat min oxå. jag visade ett mönster som han hade. o sen bara bytade vi färger o så fick han fria händer. o jag är skit nöjd med min.

VeronicaP
0

Dotterns hjälm har KentA också lackat , där gjorde dottern som Johanna gjorde och den blev jättebra.

matildaakerlund
0

KentA har lackat både min o min syrras, :) jag e riktigt nöjd :) det tror jag hon e me :p men vi hade valt ut ett mönster och ytt färger bara,

#8,9,10 väldigt fin :)

BodenPerre
0

HejHej :)

någon som har lust så får ni mer 'n gärna ge förslag till en lackad hjälm till mig lägger ut en bil på min dress :)

(vill hälst ha en gul stjärna på huvudet då jag tycker det är fint (min dress gula färg) å så helst bakrunden min dress rosa :)
fast kommer det något annat fint förslag så får jag se :)

//Perrë skulle bli jätte glad om nån skulle vilja göra ett förslag :D

BodenPerre
0

ingen som har lust att försöka "rita" en hjälm till mig?! Glad

Rajmon
0

#20 Det va ngt likande jag också är ute efter;)  Förslag??