Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 540 ggr
ruter
0

Är det någon som vet?

1. Har Skärmnäs Pigall startat något i år? om, hur har det gått?

2. Jag har läst mkt "reklam" här om en ponny vid namn SilverBoy. Har han startat i år?

3. Finns det några snabblistor, kat A+B?

4. Blev det någon ändring gällande maxålder i Sverige? Nu är det väl 15 år som är max. Ska man höja det?

5. I vilka länder får ponnyn starta längre än 15 år?

6. Om jag ska exportera eller låna ut min ponny utomlands för att starta efter 15-årsgränsen, vad gäller då?

7. Vad har Lina Scot tagit vägen?

8. Det var länge sedan Gumino startade, är han på gång igen?

9. Lolita Dar, har hon startat iår?

10. Ramona Ernst, har hon flyttat till Finland?

ElisabethA
0

Nyligen uppdaterade snabblistor finns på SPTF's hemsida.

StuteriSolo
0

Ramona Ernst har tävlat i Finland, Gumino är på gång med siktet inställt på SM. Silverboy har startat, senast på Solvalla förra helgen. I Danmark, Norge och FInland får ponnyerna starta till de är 18.

HansP
0

I Sverige är det max 15 år som gäller. Ingen höjning.

/Hasse

Belindaa
0

Vet att Skarmnäs Pigall har startat i år, men ingen aning om hur det gick…

Xenia_
0

Lina Scot startar på Åby den 22 juni med Lina Sjöholm i sulkyn som vanligt. Glad

Nitro
0

Pigall har startat 1 gång i år och var då 4a (tror jag) på 1.50. Han kommer nog snart ut igen min lilla gullegris.

christ
0

Skärmnäs Pigall startade på färjestad i maj och var 4a på 1.50.9 och ska snart anmälas ut igen. Han går just nu i hagen med sina ston och jobbar med annat än trav…..

Nitro
0

#7 Morsan då, du är på hugget!

ruter
0

Spännande, har han betäckt många ston i år?

Cnox
0

Silverboy står hos Bea på Stuteri Teja och har kommit 4 i som bäst. han har nu rekordet 2.25    gå in på www.teja.se så kan du läsa mer.

I norge får ponnyerna starta till de är 17 vad jag vet. men jag tror att den måste vara i Norge innan den fyllt 15 vad jag har förstått?

Lina Scot startar förfullt vad jag har sett med fina resultat.

kimmoberg
0

Det finns snabblistor tilk kat.A och B