Bada med hästar.

vi brukar bada med hästarna på sommaren. men har inte badat än iår, är för kallt i vattnet än :P

har iår bara ridit i vattnet men men inte badat själv:P annars brukar det vell bli en del badande på sommaren…
Måste tillägga;) fläskig mage?:O

Vadå fläskig mage? :P
Jag har alldrig badat med harry, enda stället som går är vid långsjön, det tar typ 2tim att gå dit med stor häst :/ orka gå dit med ponny då.. såå nix, inget badande ;) sen är man för feg och sånnt, höhöm, tjockis xD

Typ 2min skrittväg:P Brukar bada endel med dem. Dock får vi inte under badsäsongen bada med hästarna på den närmaste stranden så då får vi gå en bit bort men de tar inte lång tid alls:)

Jag har inget ställe att bada på…Vet inte ens vart man får bada med hästar här. Men hade man fått bada med hästar på våran badstrand hade det varit perfekt, den ligger inte ens 1 km bort.

oj herregud, om jag har?! xD varje sommar varje vecka badas det med hästarna :P skitkul :) dom tkr det e ganska skönt sånna här varma dagar (:

Gud vad härliga bilder! Jag vill också bo på landet och ha nära till en sjö eller hav :(

oj haha..

2 minuters skrittväg till vattnet…=) underbart och hästarna älskar det! nu är dom på bete så nu kan vi inte simma…brukar simma brevid dom jämt annars..=) ingen bild helle..:/

#23 naw, ett hjärta på baken ^^
Alla ser ut att ha den jättefint ju! :) ska nog ta en dag på sommaren och gå till långsjön :P vi har typ inget fint ställe, bara massa skit :(

#28 hehe (A) :D

Jag hade tänkt att bada med min polle imorgon :) Problemet med honom är att det är svårt att få upp honom ur vattnet.. han älskar att bada ! ;D
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#31 ja det är ju tyvär det största problemet med ponnysar som badar X)

Jag brukar bada med mina shettisar:)
En av dom dyker så om man sitter på då så åker man ned under vattnet. Det är inte det roligaste kan jag säga:P

#32 Hahah, ABSOLUT ! ;)
Badade idag med pollen, ojoj va härligt :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

brukar bada i sommarstugan,typ 100m till sjön där:D as kul!
ska bort imorn med min shettis Goofy till hälsingland till ngr som jag känner!rid/körväg typ 10 minuter sen blir det hav!!!!:)