Midsommar?
Vad ska alla göra då? :D
själv ska jag till våran sommarstuga på gotland och träffa min släkt osv. och det skulle ju inte skada om det för en gångs skull kunde vara fint väder :)
jag ska till hagmyren och starta me min shettis hamras caramba :) på kvällen vet jag inte vad som händer :)

Jag ska till Rättvik på midsommartravet :) Sen vet ja inget mer, tror inte jag hinner så mkt annars heller..

Jag ska vara här hemma, vi har bjudit hit två familjer. Hade gärnat vilja fara till ske-å travet och tittat på ponnyloppet, men jag tror inte att det blir av.
vi drar till stor fest i höör!

Jag ska ut till stugan å träffa hela tjocka släkten..

Har huset för mig själv :Dså skall vara med några kompisar och grilla och så! och säkert kolla lite på stan

Vi ska vara hos kusinerna och käka, spela kubb och ha en trevlig midsommar ute på landet, med förhoppningsvis fint väder!
På kvällen blir det väl lite festande också.
Jag ska "hem" till Rosentorp och fira med släkten.

Jag ska bara vara hemma med min dotter och så blir de väl kanske lite grillat på kvällen.

grilla, film och vräka i oss godis :) och sen får vi se.
på lördan blir de rättvik!
Ska till Oviken och starta vårt 3-åriga kallblodssto på midsommardagen.Och Shakira ska starta i ett bygdetravlopp då.

Släkten imorgon och käka massa mat , :P och rättvik med starthäst på lördag :)
Vi åker till Labacken, ett gammalt skärgårdshemman som för dagen öppnas upp för allmänheten med traditonellt firande, hemma äter vi lite sill och annat gott. Lite släkt och vänner kommer på besök. Hästeriet måste skötas även på midsommar och de fär väl en extra morot dagen till ära!

Öregrund :)
Middag med flick-kompisarna och sen blire fest! :D
Vi drar upp till sommarstugan som ligger utanför Åsele :)

Ska vara hemma och äta grillat med vänner, har fodringen hela helgen och ska jobba hästar så för min del blir det lungt…

jag ska åka till min låtsas mormor och morfar och ta med mej ponnyn

Jag ska vara på Liseberg och bo på hotel:D
Igår va jag på fest med syster och några kompisar.
Resten av helgen blir det inget speciellt.

Ja va hos mina kusiner i Ärla utanför eskilstuna, inte en regn droppe kom det. jätte härligt väder och mycket god mat.