Dubbeltrav...
Var på sista dagen utav dubbel travet idag..
o fy vad många det var som flög ur vagnen, i finalen i femårs baggen så var det en häst som galloperade o så svängde en häst ner framför den så kusken flög ur o slog värsta volten.. huh
sen i ett shettis lopp innan starten så körde do ihop m hjulen så en liten kille åkte ur,, sen blev en mamma överkörd av sin dottters häst,, som tur var så gick det bra me alla..!

Nej men gud vad mycket som hände på en enda dag. Min dotter har kört ponnytrav det hände inte så mycket då vad jag minns. Ingen som skadade sig då hoppas jag?
Var var det någonstans?

Det var jag det som föll i backen i Baggen:P Tur att Petro är en sådan fruktansvärt snäll och cool ponny så det var bara till att byta vagn och köra loppet, kom 2:a till slut efter en lugn och försiktig start:)
Tyckte det var bra gjort att du lyckades hålla kvar i tömmarna. Grattis till andra platsen

nejdå, ingen skadade sig.. som tur var, nej det var en väldigt händelse rik helg, fast inte på det roligaste sättet kanske.. men de brukar inte hända så mkt…

Näe, det brukar hända olyckor väldigt sällan i ponnytrav. Ganska lustigt egentligen, när man ser 8-9-åringar rejsa runt med sina små shettisar. :) Jag menar, de flesta är ju inte jätterutinerade. Så jag tycker det är väldigt lite olyckor om man tänker på det!
Men det går ju inte så fort i de klasserna heller..