Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: mont
Läst 1137 ggr
AliceLusensky
0

Shettis montén på eskilstuna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har en tanke på att starta min shettis Titt-Ut i montén på Eskilstuna på dubbel travet… Han har aldrig startat i monté men har blivit ganska mycket riden hemma. Han är Pigg så han skulle behöva en ganska rutinerad ryttare som inte får vara "rädd" om han blir rädd eller något sånt. Och skulle vara ett plus om hon stog upp i fältsits.

Men jag vet inte om jag ska anmäla än. får se senare men om det är nån så kan ni ju skicka ett PM eller nått. ;)

Skriv längd vikt hur mycket ni har ridit osv. Allt som ni tror ja vill veta ;)

AliceLusensky
0

Han är van att man rider han i fältsits så det är därför ;)

cornelia__
0

Jag skulle kunna rida om vi ska dit upp men inte säkert om vi ska dit upp jag kanske ska rida min egen

[Emma123]
0

Titt-Ut är så sööt!! men jag kan inte tävla han för jag är för stor:(

MISSY-E
0

gud va fin synd att jag har en shettis som jag ska rida samma som jag kom tvåa på solvalla om du var där #1

hehe

MVH Emelie

jontegus
0

Vi har anmält Madicken Engström

AliceLusensky
0

Vilken häst? :)

Tusen
0

#5 Yesss!Glad Du ska veta att hon har en stor hejarklack här i Eskilstuna. Vi kommer och hejar.

UllisT
0

Jag har en liten tjej i stallet som skulle passa. Hon är 11år och är liten och väldigt lätt. Hon har montélicens. En tuff men snäll tjej. Skulle absolut åka till Eskils om hon fick starta, hon bor i Sthlm. maila mig om du är intresserad.

AliceLusensky
0

Anmälan har redan gått ut..

myhedberg
0

Ska rida nordanåkers Wilma , Hoppas jag inte väger över bara , är ganska på gränsen :)

Rovalds-Zurfa
0

De va ganska många ponnysar i monten:D