Sulky Säljes
Har en blå helt vanlig sulky, med mörka hjulskydd vet inte om det är nå speciellt märke, använd några säsonger, bekväm, går nog att använda till shettis också, men jag har använt den till russ. Den är i mycket bra skick och säljs komplett med hjulskydd ej quick-hitch men det går att sätta dit om man vill!
Ge ett bud, vet inte vad nypris på en sån här går på i dagsläget!
Köparen står för frakten!
Åååååhh mariaaaa du är räddaren inöden :D vad ska du ha för den???? :D:D:D:D

1# du skulle juh köpa min men du hörde aldrig av dig :P
#1 jaha, vad trevligt :) 2500 kr ?

Finns sulkyn kvar?
#4 jajjemän! det går nog att leverera den till Dannero på Söndag ifall någon är intresserad?
hej är den kvar? vart finns den?
#2 tappade bort din mail ;P
#3 japp :) Morsan ville fundera ett tag :) så jag hör av mig typ imorrn eller i över morgon :D

8#du får min för 1500:-
#10 vilket märke är den
#10 Men det är ju utan hjul på den ju =/

Beroende på vad du vill ha för sulkyn och vart den finns så kanske jag är intresserad ..

#0 Hade en sådan sulky till en shettis jag tävlade!! Riktigt skön och var ingen påfrästning för ryggen om man kör många lopp!!
har också typ en sån sulky till Juppe fast med böjda skalmar (så man kan förlänga och förkorta den osv…).
Skitbra sulky - verkligen! Vi har haft den 5 år, och den har hållt skitbra. Satt jätteskönt i den och saknar den nu när jag kör en annan sulky. Även lillsyrran som kör den nu tycker den är jätteskön.
#13 2500 kr, finns i övik, men åker ju på ponnytrav över nästan hela sverige så den är nog inte alltför svår att transportera med sig:)
#14 & #15 , den är underbart skön, Ja, tror att denna inte är så svår att förkorta skalmarna på heller, tycker den är perfekt ! men säljer den då jag inte har någon användning för den längre :)

Okej, skulle du kunna göra mig en tjänst? Mäta sulkyn längst fram ifrån sitsen hela vägen fram till skakelns slut? Måste veta om den är mindre än min vagn :)
#17 emmaaa jag ska köpa den ;D

18# du ska köpa min :P:P

#18 Matilda har du köpt sulkyn?
#19 Vad säljer du för sulky och ska Matilda köpa den med? :S

#20 jag bara "skämta" om att hon skulle köpa min :P
#17, om jag sett rätt på din vagn så är min nog kortare. Har inte haft tid och mäta den, ska försöka hinna. Mathilda har ännu inte köpt den.

#21 okej, men du har en sulky till salu lr? :)
#22 Okej, jo för den jag har på mitt russ nu är en lite storhästvagn, så nu är jag ute efter en russulky istället .. :)
Ja men å är min nog kortare men som sagt, mathilda är intresserad av den så vi får väl se om hon köper den, annars är den kvar.

#24 Hur ser de ut med sulkyn? Ska Matilda ha den?
Jo jag ska ha den =)