Jag har mina tävlingsponnier försäkrade och min 06:a.
alla är försäkrade :)
ludd är försäkrad

Alla våra ponnyer är försäkrade (12 st) i Agria….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Valle är försäkrad i agria.

Hel försäkring
Alla mina är liv-försäkrade

5# vill tilläga: valle är försäkrad agria liv & användbarhet
30 000:- liv,30 000 vet.

Pigall är försäkrad 40.000 liv och maximal veterinärvård. Sagi Faks är livförsäkrad i 75.000 och maximal veterinärvård.

Alla våra hästar är försäkrade i Sveland ..

Alla hästarna är försäkrade..
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Ja :)

Neppe är försäkrad agris liv 15.000 och vetrinärvård 60.000. Rara är försäkrad men vet inte hur eller i vad.

Vet inte om mina är försäkrade men i så fall är det i agria.
Jag vet inte riktigt vad det heter, men mina är iaf försäkrade i Agria. De som tävlar har Agria Aktiv och min 06:a har Agria Bas, men ändras till aktiv när han börjar tävla. :)

alltså jag har noll koll. Men eftersom vi har våra stor-hästar försäkrade är förmodligen våra ponnysar också det =)

ja

Alla hästar är försäkrade!

japp gösten är det, och vårt varmblod med i Agria.. Gusten e försäkrad till max 15 000 eller nått sånt

Ja, både diora är försäkrade, till 10 000 eller nåt, sen A2 försäkrade eller nåt sånt? minns inte riktigt, och fattar mej inte på sånt där, haha.

Alla våra hästar är försäkrade i Agria.

A1 försäkrad i Agria.
Alla är försäkrade.
Alla är försäkrade :) Men de är inte ofta man får ut något av det på travarna :/ Fick ut när Exclusive dog..
Japp, båda två är försäkrade.

Ja, vi har alla våra sex shetland försäkrade, olika pengar förståss, då de har ganska olika värde.
Viss skillnad på unghingst och "snabbtravande" diplomsto!

Ja de är dom :)
ja alla är försäkrade!!
Javisst, alla är försäkrade!

Alla mina är försäkrade i ett gotländskt bolag, Gotlands södra härads kreatursförsäkringsförening… tar ett tag att lära sig namnet…

Självklart är de försäkrade.

Försäkrade. Men skaffar jag en ny häst, skulle jag nog överväga att sätta in pengarna som skulle gått till försäkringen på ett konto istället, så de finns där ifall det händer något. Vi har lagt ut massor på försäkringar genom åren, och inte behövt nyttja dem en enda gång…

yes
alla är försäkrade i if

#32 Här är det tvärtom, vi har säkert lagt ut uppemot 20000 kr i veterinärkostnader på mitt ena russ. Mitt andra russ däremot har vi inte lagt ut en krona på. Vi har våra försäkrade I Gotland SÖdra Härads kretaurförsäkring, tycker det är super bra!

Tina är försäkrad men INTE Mawerik
Japp, alla är försäkrade i Folksam :)

Jaapp!:P
Självklart är alla våra försäkrade!!! tur är det när olyckan är framme!
Alla i Sveland

Såklart! Hos Folksam :)

Japp, alla är försäkrade.

Sunrise är försäkrad hos Agria, maximal liv och veterinärvådr utökad 120 000.
Solklar är försäkrad hos IF, liv och veterinärvård med allt man kunde ha.
Kia Var försäkrad hos Folksam :)

Självklart!

Nopp

Båda mina är försäkrade man vet ALDRIG vad som händer!

Allihopa :)
Alla är försäkrade, har både liv och veterinärförsäkring. Vi har i Agria tror jag.

Har alla mina bra försäkrade! Skulle aldrig våga träna eller tävla dem annars…

Självklart är hon de:)