Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1303 ggr
[Mariaaaaaa]
0

Monté ryttare sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänker prova Hults Defekt i Monté i sommar, han är lite riden här hemma och han verkar ha ganska mycket att ge under sadeln.

Tänkte anmäla honom till Bergsåker 15 juni och ev Dannero tror det var den 8:e Juni till montelopp.

Söker en liten lätt ryttare, han är bara ca 124-125 i manken, men du måste vara lite erfaren då han behöver stadigt tag i munnen och samtidigt drivning ! Hör gärna av er! Går att provrida honom om ni kommer till Solänget 31:a Maj då han ska starta! Han har rekord på 2.06.2 och är 9 år gammal.

// Maria S

[Mariaaaaaa]
0

glömde:

Han ska ev ut i ett monte lopp på Eskils också om det nu var där de fanns ett monte lopp åt honom! Så om någon vill rida honom där så hör av er!

Ni får gärna ha egen monté sadel, eller annan lätt sadel. =)

MISSY-E
0

okej jag är 150 cm lång men vet ej jag bor inte i när heten det kanske blir lute långt för min och åka vet inte riktigt vart det ligger. det skulle vara roligt men har inte så bra tid

MVH Emelie

Tusen
0

Kontakta oss! Vi har 5 olika typer av montéryttare för russ att välja mellan.Glad

[Mariaaaaaa]
0

#3 Kontakta vem ? ;)

Maretto
0

Rider gärna :)

Tusen
0

skriv till oss på gästboken, lr ring ann på 070-575 00 09, bor precis vid eskilstuna travbana.

[Mariaaaaaa]
0

#6 Men det går inte att gå in på eran sida här :/

Tusen
0

#7 Nu går det! Har precis fixat det.Glad

MISSY-E
0

hej jag skulle kunna rida honom på eskilstuna det finns bra lopp där i monté på dubbeltravet men du kan prata mer på min gäst bok

bildern är på mig och sorn men tuvär diskade.                                    

var lite trött där han är ganska starkSkrattande

Dianaross
0

Jag skulle kunna tänka mig rida han :) Jag har ridit länge, jag är 160 cm och väger 47 kg. Glad Jag kommer på solänget 31 maj med mitt russ.

proppenpropp
0

heej!

jag skulle kunna rida om du vill de =)

kommer till solänget den 31.

kimmoberg
0

jag rider jättegärna om du kommer till bergsåker eller ngn bana runt omkring typ Dannero,hagmyren Östersund!!:D

kimmoberg
0

Förresten jag väger ca 43kg och är 160cm:)

SandraErikssonn
0

Jag rider gärna, om jag får min licens det här år tiondet!