Eskilstuna 27-29 juni
kan ngn klistra in dom riktiga listorna från sptf (A)

Kan du lägga in dom här, pliz? ^^ Kan inte öppna dom på våran dator ;/

nej inte jag heller #1 drf undrar jag om ngn kan lägga in

#2 aow, läste fel x)

ANG. BOXLISTORNA! Vet någon vem man kan kontakta? AKUT..

#4 dom kommer att finnas på eskilstunas hemsida, annars så får man de när man kommer dit…

Kan säga en sak;)
Om någon vill så får den jätte gärna ta med sig Rosenhälls Mawerik ner o tävla med han o jag betalar startavgift! Annars kommer han att strykas

#5 menar om man har "synpunkter" eller liknande, har redan sett dom..

#6 synd att vi startar i samma lopp på fredagen :/ Vilket lopp på söndagen?

inget lopp på söndagen…. det e därför jag skipppa att åka ner.. dom skulle ringa om vi inte kom med i nå lopp men vad hände jo jag anmälde 4a lopp kom med i 1:(

#9 synd :/ Hoppas att du hittar någon som kan köra, iaf :)

finns många som kan o vill köra;) men någon måste ju dra ner han å:P

Snälla nån :P Annars får ja säga till i inskrivningen :S Det är en väldigt viktig sak :P
Någon som vet vem man kan kontakta om man måste säga något ang. boxlistan alltså? :P

Ring till Sussi då?
Vad e det som e så illa?

försökte förut, men inget svar :P
En sak som inte går ihop, mycket hänger på det så :/

oscarsson e svåra att få tag på tro mig;)
men har du ringt dom numrena man ringde när man anmälde då?

ajdå.. :P Har mejlat henne också, får se om hon läser det innan de är för sent så hon kan ringa upp elelr nått.. :P annars får jag vel säga till i inskrivningen imorrn då. Har morgondagen på mig, men inget mer så.. Jajja..

men vad e det som inte går ihop?:S

#16 ring Linnea Forss ang boxlistor de jobbar för fullt med boxar… så hon kan nog hjälpa dig.// Lycka till mamma på doterns inlogg

#16 om du PM:ar mig så kan du få hennes nummer :) Vi ringde till henne och BOXLISTORNA FÖR FREDAG ÄR HELT FEL!!! Ingen som missar det nu, va?

#15 men om fredags boxlistorna e helt fel får man dem ^^rätta^^ då imorn på plats isåfall?:P

Liten fråga, varför har man bara skickat ut fredagens travprogram…?
Skulle precis skriva om boxlistan…
Jag hoppas verkligen att jag åtminstone får 1 box till mina 2 hästar!
Har mailat dels till den mailadress som man skulle anmäla till plus att jag mailat Linnea….
Än har jag inte fått något svar!!
Jag förstår inte vitsen med att lägga ut preliminära boxlistor…
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Jag tror att det var 190 startande hästar och det finns ca 120 boxar.. så jag vet att dom haft mkt problem att få tag på boxar. dom har jobbat med listorna hela veckan.
Min häst har ingen box söndagen

Pratade precis med Linnea som sitter med boxlistorna. Dom håller på att jobba om dom nu, så det kommer att komma ut nya versioner.
Men om man nu har problem med boxar till alla hästar förstår jag ännu mindre varför man lägger ut en preliminär boxlista.
Då är det bättre att vänta och sedan kunna lägga ut en riktig lista.
~Sandra~
Var inne nu och kollade på deras hemsida…
Jag ser inte någon ändring i listorna…
Jag hoppas att det finns boxlista när vi kommer dit och att vi iallafall har 1 box till våra hästar…
~Sandra~
Nu finns det Nya Boxlistor ute på deras hemsida:
http://www.eskilstunaponnytrav.com
Tack för det 
~Sandra~

Jag förstår inte varför man tar in så mycket häst när man inte har boxar… Vi har fått 1 box till våra hästar som slår ihjäl varann om dom är i samma.. Det är väl inte meningen att man ska behöva stryka ena bara för det…. Så är det nån som har två startande denna helg o dom kan dela box ikväll så vore jag tacksam om vi kan få låna er box ikväll! Ni kan nå mej på 073-7789783

#29 jag tycker i och för sig inte att man ska begränsa antalet starter för att inte alla kan få box. Hellre att alla får tävla faktiskt (nu hade de visserligen fått tvångsstryka ändå). Vissa banor har inte ens boxar. En gång i tiden så användes inte ens stallarna på Solvalla. Vi stod på publikplats med transporter och hästar. Det var bara att hoppas på fint väder…

Hela familjen Olsson håller tummarna för dig Janina och Maloo ikväll Lycka till :) och kör så de ryker.

Någon som vet resultat från de första loppen?

Vad bra att dom ändrade box listan, dumt att lägga ut en lista som inte är giltig!
Belial ska tydligen dela box med en vilt främmande häst som dessutom är ett sto…. Ibland tänker nog inte folk alls, varför inte sätta ihop hästar som kommer från samma familj? Vi är dom ända som inte känner varnadra som ska stå ihop med det finns massor av andra hästar som kommer från samma familj som lättare skulle kunna dela, plua varför ska dom som har tex 5 hästar få 5 boxar så har det aldrig varit förut. Kul att dela box när man har en häst som hatar transporten och när man kommer själv och ska tävla… Helt sjukt!

Att samma familj fått 5 boxar till 5 hästar beror på att dom ska sova över. De som fått dela box med andra är de som bara startar en av dagarna.
Någon/några måste dela box, oavsett vem det än blir så blir den personen missnöjd. Dom som gjorde boxlistan försökte sätta ihop hemma hästar för att de trodde att klubbkamrater kunde prata med varandra och göra det bästa av situationen.
Vad jag vet finns det ingen regel som säger att vi är lovade att få boxar på tävlingsplatserna. Jag tror att vi ska försöka vara tacksamma att vi får låna travbanorna av stortravet och deras tillhörande anläggningar, för det är ingen självklarhet!

Vi hade tre boxar på fyra ponnyer, så stona fick dela box hela helgen. Men det gick bra!
Hingstarna hade inte gått att ha ihop när det är hästar utanför att titta på hela tiden.

#34 Men det jag syftade på var att dessa som fått 5 boxar till 5 hästar kunde ha ställt ihop sina lite under söndagen bara för att dom får sova i varsin box så behöver dom ju inte ha varsin under tälvingsdagen. Så gjorde alltid vi med våra shettisar när vi sov över på andra banor hade mellan 3-5 tävling hästar men hade alltid 2-3 boxar under tävlingsdagen men dom sov i varsin under natten/nätterna för att dom skulle få sova ordentligt.