Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1234 ggr
CarinaO
0

Ponnytravare utlånas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shettisen Sindy O.utlånas av ägaren till en erfaren travintresserad kusk, hon är inte i tävlingskondition pga av gravididet. Sindy är född.97 och tävlat 2 säsonger i ponnytrav.Har mycke kapacitet och har ett rek. på 2.43,5 pengar 8.275kr

Hon är E. Schamil U. Näsvallens Marina UE. Annelunds Doc

Vi lånade henne och satte igång henne i travet-06 hon är mycke tjurig så det behövs en rutinerad kusk,hon tränade med Evelina i tider nedåt 2.35 Sista starten var Agrialoppet i Skellefteå 30/8-07 då kom hon tvåa och sprang då sitt rek.

Hon lånas ej längre bort änn Västerbotten.

Tel Äg. Pernilla 070/2249829 ( Finns i Kalix Norrbotten)

CarinaO
0

En till bild :)

CarinaO
0

Här är hon på Solvalla i Agriafinalen första året hon tävla-06 där kom hon femma :)

Kom med i finalen bägge åren,men ställde inte upp andra gången.

CarinaO
0

OBS! Skrev kanske lite konstigt i första inlägget,det är Pernilla hon som äger henne som fått barn så hon har inte haft tid eller kunnat motionera henne så mycke i vinter..

CarinaO
0

Ingen som är intresserad en en jättefin travare?

NatthaBlom
0

Hade gärna tagit hit henne till Gällivare, men känns som dumt när jag inte får tävla shettis själv längre:S

tejaspirmin
0

ja är ute efter shettis (: mitt sista shettis år i år. den ja hade åkte ju hem =/ men de är nog lite långt hit. men de va en super fin shettis (:

CarinaO
0

#6 var bor du? Hon ville inte skicka henne så långt,för hon vill nog kunna fara och hälsa på henne ibland :)

teamvilse
0

Ring ned till Skellefte klubben och kolla om dom inte kan kolla runt lite, finns många kuskar där som än för köra shettis :)

amandahandersson
0

Synd att hon inte är i kondition, annars hade vi nappat direkt!

suefia
0

men amandah, inte tar det så lång tid att träna upp kondisen?? ;P

CarinaO
0

Ja men Pernilla vill nog att man tar det lugnt med henne när hon inte gjort nåt på hela vintern Fundersam

amandahandersson
0

#10, det känns ändå onödigt att ta hem en häst som är startad men inte i kondition i juli… Jag är också jättenoga med att hästen verkligen är tävlingsmässigt skick och god form när man kommer ut till start, så det är minst 1-2 månader bort. Och om hon inte gjort någonting på hela vintern måste man ju ta det lugnt i början med.

Men vi får se, hon kanske finns kvar senare då man kan börja träna inför nästa säsong :)

Duffismylife
0

Hon är ju jätte söt har kört henne för nått årsedan då hon stod i kalix på ponderosa 4h och hon var verkligen trevlig!

CarinaO
0

#13 Då var det innan vi tog henne på foder :)

Ingen som vill låna henne nu för att träna upp henne till nästa år? Hon kommer att kunna sänka sitt rek. mycket med rätt kusk :)

Pernilla kan tänkas låna ut henne till Stockholmstrakten också om någon där i intresserad och helst minst ett år och gärna längre :)

teamvilse
0

Kolla med skellefteklubben och umåkerklubben först tycker jag, innan ni vill tänka er att låna ut henne till stockholm.
Det är ju som sagt inte alla som vet av denna sida och är medlemmar här som kan se denna annons.

CarinaO
0

#15 Vad är skellefteklubbens hemsida eller har dom lagt ner den?

rebeccajansson
0

du kan även sätta ut hene på ponnytravet.com

Cnox
0

#14 då skulle ju #6 kunna låna henne för hon bor ju i eskilstuna och det är ju inte allt för långt till sthlm..

Belindaa
0

#16 vi håller på att jobba med en ny… :)
kan pm:a dej om nummer till någon av dom vuxna i våran klubb.

CarolaG
0

#15 Det är en ny webmaster sedan 2 månader tillbaka. Hon jobbar på en ny sida.

CarinaO
0

#18 De har redan pratat med henne som äger Sindy,de ville bara ha henne till nu i Okt och Pernilla ville låna ut henne längre,och så är hon ju ur kondition så hon ville väl inte att hon skulle starta nåt i år utan nästa år.

Cnox
0

#21 ja då kan det bli svårt..

amandahandersson
0

Jag är sugen, får diskutera med min syster! :) Nästa säsong är ju hennes sista shettissäsong, sen går ju Juppe så förbannat dåligt ut i penninghandicap och det är mest penning här uppe, så en till shettis kanske inte är helt omöjligt.

CarinaO
0

#23 Ja jag tycker du ska ta henne :) Är ingen idé att starta henne i år för jag tycker då det är bättre att träna henne i vinter då och komma ut med henne till våren i stället :)