Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 2980 ggr
ostsiv
0

Beställa dress . Var ?

Jag har vuxit ur min dress och måste köpa en ny.Funderar på att köpa jacka + byxa eftersom jag är 13 år och växer.Var har ni köpt era ? Och vad kostade de ?

TorpetsAtos
0

Funderar också på att köpa dress, Ska köpa en lite större att växa i och tänkte beställa min från www.Brizy.se

WiLmA-
0

har köpt en sommar jacka från brissy den kosta 2.500kr, så det lär bli lite mer än det för dig om du ska ba byxa + jacka,

//Linda

plutten-92
0

Jag köpte min sommardress från Brizy och sa att jag skulle ha att växa i, då var jag kanske knappt 1,50 lång och nu e jag ty 1,57-1,58 och kommer inte växa så mycket mer men iallafall dressen passar aldeles utmärkt på min kompis som är 1,72. Hur lång tror dom att man blir igentligen. vi sa att jag ville ha LITE att växa i eftersom jag inte hade växt färdigt.

Jag kan ju använda dressen med skor men tar jag av skorna så trampar jag på den och det är ju väldigt tråkigt eftersom att den lättare går sönder då.

Belindaa
0

#3 men hur ofta går man i sin dress utan skor? ;)

plutten-92
0

#4 aldrig, bara om det är väldigt varmt och man går med flippflopp.

divansson
0

Måste också köpa nytt :P men ja vill ha dress.. :P ska ha en med ärmar och en utan..

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi köpte Evelinas dress också från Brizy,sa också att dom skulle lägga till lite extra till att växa i :) vart väl lite för lång men som sagt då kan hon ha den i några år..vart  en sommardress med löstagbara ärmar och den kostade med allt ca 5.000 kr

[Josefine-Appollo]
0

Jag köpte min från Mira, jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror den kostade ca. 3500-4000:-

thilda-
0

jag ska beställa min snart =) hoppas bara att den inte blir förliten ^^

Hingsten
0

På min tid sydde man sin dress själv det var inte tal om att lägga ner pengar på sådant,,, barn är allt för bortskämmda nu för tiden!

ostsiv
0

Den dress jag har nu har min mormor sytt.Men det var inte lätt att hitta gult tyg…

ryttarn
0

Jag har sytt dressarna åt mina ungar vilket funkat aldeles utmärkt. Äldsta dottern fick dock en ny dressjacka från Brizy när hon fyllde 18…. Inte sjutton kan man köpa nya dressar i tid och otid bara för att dom växer…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Duffismylife
0

ja brizy är en bra sida men om du bara vill ha typ galon körbyxor utan hängslen kan du gå in på www.stuterisolo.se och klicka på ponnytrav länken fast den finns på npts.se oxå dom säljer ganska billiga saker

Rajmon
0

Jag hade en dress som min mamma sytt till mig förut men efter 5år va den väldigt för liten.. så nu när jag väl växt klart skaffade jag mig en Brizydress istället;) Är jätte nöjd med den och den sitter jätte bra!!!

(min gamla dress på bilden)

ozzkan
0

Har från Brizy. De är överlägsena tycker jag! :D
De blir snygga och sköna. Har haft min i 1.5 år, men snart för liten då jag växt väldigt mycket, så om jag lägger på mig blir den för liten men just nu sitter den jättebra! :D

Lina-
0

Jag har jacka och byxa ifrån britzy. Är avtagbara armar på jackan. Tycker helt klart att det är värt att investera i en därifrån. :)

StallBakhet
0

Wahlsten syr upp dressar.

Cnox
0

Mira Tex tycker jag är kanon att ha att göra med!

Colt
0

Min är från brizy. Gick på 6000 med moms.
Men är ssåååå nöjd!

SLennartsson
0

Jag har en från Mira, kostade la runt 4,000 kr tror jag.
Men ska jag beställa en ny så blire från Brizy!

Liiina
0

min är alldeles för liten nu så jag ska beställa från brizy nu i veckan :)