Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1432 ggr
HubbeogMaja
0

Resultat Boden 4 Juli

Noen som vet noe enda ? : ))

crazycattiz
0

Jag vet bara att Foxy Red vann lopp 1 och Stintans Trocadero var 3a i samma lopp :)

HubbeogMaja
0

Lojstas Starlight ble nr 3 i lopp 2, på tiden 1.56,9 som er ny rekord : )
heia Norge ! :)))

Jlu
0

Mys Fritz tvåa =)!!!

CarolaG
0

Jag har bara fått en kort-kort rapport om mina egna.. Bäckdalens Nova 4:a i lopp 1 och 4:a i lopp 5.  Solos Xtra 3:a i lopp 8 och Lotus af Sörtå 4:a i lopp 9.

Övriga hästar som nämdes kort i i rapporten.. Mys Fritz diskad i ett lopp och 2:a i ett lopp, Lojstasafir vann ett lopp och diskad i ett lopp. Lojstasmaragd diskad i ett lopp.. Det är väl det jag kommer ihåg från den korta historien runt om.. Glad

CoolaCrossen
0

Hur gick det för Sobel JSA?

CarinaO
0

Sobel JSA vann :) så himla kul och ingen galopp tiden 2.32 Så Grattis Evelina och Sobbe :)

amandahandersson
0

Grattis Evelina! :) Jättekul!

Nån som har mer resultat?

Jlu
0

Åh, GRATTIS till Sobels seger!! Skitkul =)!!!

CarolaG
0

#6 Grattis! Glad

williemarrone
0

Pegasus vann sitt lopp idag på tiden 1.56.0 !! så himla stolt över han , han skötte sig perfekt ingen galopp eller någonting <3 ;D
2a blev Mildas Milur på 1.56.6
Grattis Evelina och Tessa till segrarna idag ;D kanon kul

CarinaO
0

#10 Ja vilket lopp Pegasus gjorde :) Helt otroligt Grattis Grattis!

Fotade ni något under kvällen??

williemarrone
0

Jo men vi for hem efter lopp 8 så fotade tyvär inte sobbe.

williemarrone
0

Edgar vann lopp 6 på 2.02, 2a blev alexir och 3a Risarvern melker

tessa_
0

Lojstasmaragd vann ett lopp också  : )
Melker kom 5a och 3a : )

ozzkan
0

GRATTIS EVELINA, CARINA OCH SOBEL! :D Gud vad roligt! Härligt att ni fick en framgång nu. :D Hoppas det fortsätter, GRATTIS!
Då är ni inte missnöjda med köpet då elr? :D

//Före detta ägarna

suefia
0
martinasvensson
0

lopp 3 

norrskenets hotrod 2.37.5*(komm in som 5:a)

smevallens eminent 2.37.1*!!(komm in som 4

jikas sue fia 2.38*!!(komm in som 6:a)

tre nya shettisar i boden med rekord under 2.40!!

Pinto_4ever
0

Bårarps Pinto Blaze lopp 9,  3.01.0* (kom 3a & nytt rekord)

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 nej vi är så glada att vi fick köpa honom av er :) Han är så himla fin,fast han har sina hyss för sig ibland :) men ikväll skötte han sig så bra!

Foto: Ellen Nyström :)

jenniferaronsson
0

Satan vad shalimar sänkte! Synd han är 4 i år annars hade det satt fint i kriteriet ;)

BodenPerre
0

Hejsan Telia vart 5.a i sitt lopp och Müsli vart oxå 5.a

vi har även fått en ny norrbottens snabbaste shettis 3 st gick under 2. 40,0 :D
det är hästarna: i ordning snabbast:

Smevallens Eminent 2.37,1
Norrskenets Hotrod 2.37,5
Jikas Sue Fia 2.38 ,0

GRATTIS :D
även grattis till alla dom det gick bra för och för alla fina rekord sänkningar :)

amandahandersson
0

Grattis till segrar, placeringar och rekordsänkningar! Riktigt roligt att så många Bodenhästar presterar bra!

Måste ge ett extra stort grattis åt Fredrica och Pegasus - äntligen under 2.00! Ni har varit så nära, så många gånger, och nu äntligen med god marginal!

ostsiv
0

Grattis Evelina och Sobbe till er första seger (fler kommer ) !Klappa Joggis från oss.Hans syster Engsjogga är nu såld som ridhäst till två systrar i Ö-vik.

Scillajsa
0

Grattis till segerna med Sobel JSA Det är så roligt jag är jätte stolt över era prestationer ni har gjort ett strålande jobba krama både kusk och häst från mig Glad

/Uppfödaren

CarinaO
0

#23 & #24 Tack så jättemycke :) Sobbe var så duktig ikväll och det var Evelina också :) är så stolt över de bägge…

#23 Såg att ni sålt Engsjogga på er hemsida hoppas hon fick ett bra hem,men det fick hon säkert :)

ostsiv
0

#25 Har haft flera spekulanter senaste veckan.Det kändes som det här var rätt köpare.De köpte även en vallack här i trakterna lika gammal som Joggpojken och även han e:Tandtroll.

CoolaCrossen
0

GRATTIS EVELINA! Så kul att det går bra, har varit superglada hela kvällen!!

clarro
0

Grattis alla! Vet ävenen att trea i lopp ett blev Stintans Trockadero på 3.23,1

http://carolineforsner.blogg.se/

clarro
0

oj såg att nr # 1 redan skrivit det ^^ men jag vet att Foxy Red vann på 2.49

http://carolineforsner.blogg.se/

Belindaa
0

Jätte kul att Näsvallens Fia-Pia sänkte med hela 9 sekunder! :D

ruter
0

Tråkigt med Skärmnäs Pigall, är det inte körsven sjuk så är det transporthinder. Har han startat någon gång i år? Hoppas att han dyker upp någonstans och verkligen startar.

tearsofmemories
0

#31 Han ska ju starta på Örebro.

bakelse
0

Någon som vet hur det gick för kvalhästarna?

Kristina-
0

# 31 Pigall har vad jag vet gjort två starter i år ! En diskning på Romme och en fjärde plats på Färjestad på 1.50,7 , vilket var nytt voltrekord ! Håller med om att det är tråkigt att vi inte får se denna fina avelshingst lite mera , han skulle säkert hävda sig bra bland dom bästa !   #32  Vi får väl se om han dyker upp på Örebro .

equuleus
0

#10 STORT Grattis till segern och det grymma rekordet! :D Equuleus och jag hurrar!

Nitro
0

Hej och hå, är det inte ruter så är det fredag, söndag eller bett och allt vad ni nu heter.

Det är såhär, Pigall har fått pollenallergi och har väldigt svårt för att starta på våren/försommaren och har därför inte kunnat starta som förväntat.
Fick han bara träna kontinuerligt så vore han mycket bättre än han är idag.
Ses på Örebro!

christ
0

#31 varför ditt STORA intresse av våran Pigall….har du sto som du vill komma med eller???

fh16-660
0

vet ni resultat från idag?:)

bakelse
0

#36 Men då är det väl inte "transporthinder" som är strykningsorsaken?

Belindaa
0

#39 det är det ju, jag tror inte hon går och anmäler om hon vet att hästen inte kan starta. Utan pollenallergin har stört så att hon inte kunnat starta tidigare, vad jag förstår.
Och om du blandannat kollar på hennes bdb, så står det att hennes bil har pajat.

Denna kommentar har tagits bort.
Nitro
0

#39 Anledningen till att vi inte startat så ofta i år är hans pollenallergi, vad gäller Boden så har min bil mycket riktigt gått sönder och det är inte så lätt att hitta en bil att låna i 5 dagar med så kort varsel.