Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1346 ggr
mariasjoholm
0

Gamasher säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wahlsten gamasher till shettis eller litet russ. Mycket fint skick, nästan oanvända.
Nypris 498:- Säljes för **350:-.

**Lina 0739034497

mariasjoholm
0

putt

Jagz
0

Jag är på jakt efter nya gamacher men jag har likadana och jag måste tyvärr säga att dem skaver väldigt mycket = oanvändbara. För att inte skava borde dem vara "vadderade" ändå ner, och dessa är tyvärr inte det.

mariasjoholm
0

oj det var inte bra! Konstigt.. Du har inte tänkt på att gamasherna kanske var fel storlek för din häst????

Använde dessa fåtal gånger på Smedes Starlet, hon hade inga som helst problem med skav! :)

Miii4
0

Vi har haft likadana på en ponny i travskolan. Fast de va lite för små så var det INGET skav, hästen är 128-127 i manken och har grova ben.

TimoonX
0

**Hej!
**Är dom kvar?

mariasjoholm
0

Hej! Ja de finns ännu kvar!

TimoonX
0

Oki vad bor du då

MonteMira
0

#2 Håller med ..Mira fick allvarliga skav av såna där. Var tillslut tvungen att klippa bort gummit och nu är dem perfekta =D

Jagz
0

Vad konstigt att vissa inte fått skav av dessa. Alla hästar jag har testat dem på har fått ordentliga skav, tyvärr =/

mariasjoholm
0

puttttttttt

varette
0

Det är ju viktigt att man sätter dom rätt också annars får dom lätt skav!

mariasjoholm
0

*nickar*

Jagz
0

# 11 Det finns inte så många sätt att sätta ett par gamascher på, tycker jag, men men, det är bara att gratulera den som inte får skav av dem.

mariasjoholm
0

#13 Tack så mycket ;)

varette
0

Det är viktigt att man sätter skålen för kotan på rätt ställe, så flärpen inte kommer för högt eller lågt, då skaver det lätt.

Jagz
0

# 15 Precis.

Wahlberg
0

# 13 Håller med dig..

[lufsen]
0

jag har ett par dom skaver jätte mycket.(använder dom inte längre)

ryttarn
0

Finns gamasherna kvar? Skulle behöva till Tejas Monljus om du tror dom kan passa…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Dolores
0

Jag kunde springa svenskt rekord med sådana gamasher för några år sedan utan att få skav ,hoppas jag kan det snart igen. Gnägg gnägg