Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 818 ggr
SLennartsson
0

Nej Nu J*v*a*

Börjar bli riktigt trött på att anonyma medlemmarna här på Ponnytrav iFokus som snokar runt och kläcker ur sig en J*kla massa ONÖDIGA kommentarer.

Fega stackare som inte vågar stå för det de säger.
Det är ju så man blir tårögd hur omoget det är!

ryttarn
0

Håller med, som Medarbetare här på ponnytrav försöker vi hålla ordning i leden men vi ser inte allt. Vi är mycket tacksamma om ni som observerar inlägg som går över eller tangerar gränsen för det acceptabla PMar till mig, Bea eller Anna så att vi kan sätta bevakning på dom.

Jerker Klang, Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

SLennartsson
0

#1, Tack, känns bra att det inte bara är jag som överreagerar.
Om du kan, får du gärna ta bort den onödiga kommentaren BAKELSEN (alias) skrivit i mn annons; NY utrustning säljes.
Tack på förhand.

Cnox
0

Håller med. det finns vissa rötägg som är här för att hålla koll och klaga på allt och alla

Nitro
0

Ja, jag är riktigt trött på fredag, söndag, bett, bakelsen, ruter och allt vad de heter!

Pigall är en intressant individ för dessa i alla fall…

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Rovalds-Zurfa
0

Håller med fullständigt! Om man säger en sak kan man väll lika gärna stå för de?

Belindaa
0

Håller också med!
Tragiskt med endel som bara har tråkiga saker att kläcka ur sej, som inte ens vågar stå för vem dom är…och det finns inte bara en, utan flera…

Tänk om alla kunde hålla sej till sitt, och inte hålla på och kommentera hur andra tränar, vad dom har för utrustning på sina hästar osv…självklart får man fråga, men till en viss måtta. Sen kan man också lägga till t.ex. en ";)" eller något, som jag tycker ger det hela en gladare klang :)

Cnox
0

#4 Ja du har ju fått en hel del kommentarer här om Pigall…tråkigt ju:(

tejaspirmin
0

jo! de är så otroligt irri! tycker det är tråkigt med de skit snack o att alla måste hålla koll på allla. har ju också råkat ut för detta, för allt de om tejas Pirmin. de är så otroligt tråkigt å gå in på denna sida lr åka ner på travet. För er som gör de, DET SYNS DIREKT NÄR NI BÖRJAR SNACKA NÄR JA KOMMER MED PIRMIN! ni får tycka PRECIS vad ni vill .men snälla. håll de för er själva. för allas skull. (:

amandahandersson
0

Jo tack, anonyma fegisar klarar sig alla utan.