sulky till örebro 12/7!
Hej!
Skulle behöva låna en sulky till min shettis till örebro nu på lördag. Jag har bara en sulky nu och den ska mitt russ ha, och shettisen brukar också ha den men nu kommer det bli lite svårt att hinna med och värma och byta sulky och allt mellan loppen för de startar med bara ett lopp emellan varnadra så det skulle vara skönt att få låna en sulky. Så man slipper stressa så mkt :P
Helst en shettissulky, men går bra med en normalstor elr liten russulky också.. :)

Just ja, kanske ska skriva att jag bor i Ludvika också, så om nån har en som ni inte ska använda nu på lördag och skulle kunna låna ut, elr någon billig ( i tävlingsmässigt skick förstås) som ni vill sälja så skulle det vara jättebra! :)
Jag ska till örebro och har tre sulkysar, beror ju lite på i villka lopp du ska ut i, men om det kan funka kan du möjligt låna av mig.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jag ska bara ha min sulky i kvallopp B efter lopp 12. den har jag kört shetland med förut så det är bara att låna.
0703492713

Glömde skriva att det är i lopp 13 som han ska ut i, då blir det lite svårt att låna av #4.."/ :)
#3 Det skulle vara jättesnällt om vi fick låna den, i lopp 13 ska han ut i, och så ska han värmas efter lopp 9,10, eller nåt sånt.. :)
Hur ska vi hitta varandra där då, jag får kolla vad ni står i för box när vi kommer dit. Vad heter din ponny som har sulkyn? Då blir det lite lättare att hitta på er om jag ska se vad ni står nånstan, för jag tror man skulle få se boxlistorna när man kom dit? :)

#5 Vi har med Joline i lopp 4, kusk: Mikael Hedberg & Baronessan i montén.
Så då hittar du oss nog!

#6 Okej va bra!