Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1135 ggr
johannan.old
0

1åring säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BB´s Embla. e-Xit u-Reggie, som lämnat bla Luhra rek 1,50 och Evita rek 2,00.

Embla är väl hanterad,verkad,avmaskad,chippad och har pass.Säljes till ponnytrav intr familj, bör även visas då hon är mkt fin.

PRIS: 4 000 (plus moms)

PMA om intr,även andra unghästar till salu 3 år-föl./e.skärmnäs pigall/ ernst rasken

johannan.old
0

embla

fh16-660
0

Har du någon bild på hela hästen och sen undrar jag var hon finnsSkrattande

plutten-92
0

#2 Hon finns på gotland (tror jag.)

Cnox
0

Vad söt! värsta lockig man!:D <3

johannan.old
0

nya bilder

johannan.old
0

embla som åsna!

SLennartsson
0

Åh, vad lockig man och pannlugg. ^^

Någon som kan berätta lite kort om Xit? Har npg aldrig hört talas om honom innan.

SigneK
0

Xit var en isabellhingst efter Rex G. De fick ta bort honom förra året för att han fick exem, jättesynd. Han har väl inte så många avkommer.

Embla var väldigt gullig!

rebeccajansson
0

Xit har ett travrek på 2.18,3

JuliaS
0

Det var jag som ägde Xit. Han var en fantastiks snäll och trevlig individ. Min absoluta drömhäst. Vi tog bort honom förra året då han fick en allergisk reaktion på knott. Hade tidigare under sina 11 år inte mått dåligt av detta men blev vid detta tillfälle så sjuk så att vi bestämmde att det var skonsammanst för honom att få somna in. Knott kan vara mycket giftiga och förra året var det invation hos oss.

Hur som… Xit var visad med 43p som mest och gjorde ungefär 15 starter på travet. Han har inte så många avkommor men flera guldbelönade och bästa travare efter honom är Idefixen som nu börjar närma sig 2 min. Jag har själv sparat två döttrar efter honom. Den ena blev fölchampion förra året.

Är det någon som vill ha mer info så är de välkomna att kontakta mig så ska jag berätta mer. Bild på Xit finns på min hemsida www.stuterigloria.se under rubriken "kontakta oss".

Mvh Julia Sterbrant, Stuteri Gloria

SLennartsson
0

Okej, tack för infon. :)

Verkligen tråkigt att han gått bort, men hoppas han har många fina avkommor iaf.

Hoppas denna lilla tjej kommer till ett bra hem. :)